W procesie rejestracji obecności mogą zdarzyć się sytuacje, gdzie pracownicy zarejestrują początek obecności ale jakiegoś powodu już ich nie kończą, w efekcie dając bardzo długie czasy obecności.
W Kadromierzu istnieje opcja automatycznie kończąca wszystkie rozpoczęte obecności pracowników o określonej godzinie.
Opcję tę znajdziesz w sekcji Ustawienia >>> Ustawienia lokalizacji:
(UWAGA: Pamiętaj, że opcję te ustawia się dla każdej "lokalizacji" z osobna)
W sekcji tej przejdź do rubryki "Inne"
i aktywuj opcję "Włącz automatyczne zakończenie obecności",
a następnie wprowadź godzinę o której mają być automatycznie kończone wszystkie niezakończone obecności pracowników w wybranej lokalizacji.
Pamiętaj, aby zapisać zmiany klikając przycisk "Zapisz zmiany":
Kliknij TUTAJ, aby znaleźć więcej artykułów na temat obsługi systemu Kadromierz.