Kadromierz posiada funkcjonalności do ewidencji przerw w czasie pracy.

  • W module do rejestracji czasu pracy ( rcp.kadromierz.pl ) dostępne są dwa dodatkowe przyciski "Rozpocznij przerwę" oraz "Zakończ przerwę"
  • Zakładka Lista obecności -  kolumna "Przerwy" informuje o godzinie rozpoczęcia i zakończenia oraz czasie przerwy.
  • Przerwy edytuje się w zakładce Lista obecności, klikając na kolorowy pasek obecności.
  • Karta pracownika i Wypłaty - w ustawieniach decydujemy o zasadach dotyczących odliczania przerwy od czasu pracy. 
  • Odliczanie: Nie - przerwy nie będą brane pod uwagę przy rozliczeniu.
  • Odliczanie: Tak - przerwy będą odliczane. Suwakiem "Tolerancja" ustalamy czas płatnej przerwy, czyli ilość minut  w ramach przerwy, które nie będą odliczane od przepracowanych godzin.
  • Odliczanie: Stały czas - suwakiem "czas przerwy" ustalamy czas przerwy, który będzie odliczany od każdej dniówki.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?