W momencie wystawienia nowej faktury wyślemy Ci wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do opłacenia jej oraz dokument do pobrania. Jeżeli nie opłacisz faktury od razu po jej wystawieniu, przypomnimy Ci o tym jeszcze mailowo.
O zbliżającym terminie płatności powiadomi Cię również komunikat u góry strony, który pojawi się po zalogowaniu na konto w Kadromierz.
Aby błyskawicznie przejść do sekcji Płatności i opłacić lub pobrać fakturę, wystarczy kliknąć “Zobacz fakturę”.
Do widoku swoich płatności możesz również przejść, wybierając opcję “Ustawienia” z panelu w lewej części ekranu, a następnie klikając u góry “Płatności”.
W tym widoku zobaczysz listę wszystkich bieżących i poprzednich faktur.
Aby pobrać wybraną fakturę w formie pliku PDF, kliknij przy niej "Pobierz".
Aby opłacić fakturę, kliknij "Opłać":
Po wybraniu “Opłać”, zostaniesz przekierowany na stronę pośrednika płatności PayU. Otrzymasz ten sam widok, jak po kliknięciu link z wiadomości e-mail, w której informujemy o wystawieniu faktury. W kolejnym kroku należy wybrać jedną z dostępnych form płatności i postępować zgodnie z dalszymi instrukcjami.
Oferujemy następujące opcje opłacenia faktury:
Przelew
BLIK
Płatność kartą
Gdy płatność przebiegnie pomyślnie, status faktury w sekcji “Płatności” zmieni się na "Opłacona".