Jakie formy płatności akceptujecie?
Jakie formy płatności akceptujecie?
W przypadku płatności miesięcznej rozliczenia przeprowadzane są za pośrednictwem systemu PayU.
Fakturę będzie można opłacić poprzez link wysyłany na adres e-mail podany na początku naszej współpracy lub w sekcji Płatności na koncie administratora.
W przypadku płatności rocznej ustalamy limit pracowników na koncie i wystawiamy fakturę, opłacaną tradycyjnie, na rok z góry.
Jak działa 14-dniowy darmowy okres próbny?
Jak działa 14-dniowy darmowy okres próbny?
W trakcie okresu próbnego masz całkowicie darmowy dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu. W każdej chwili 14-dniowego okresu próbnego możesz zrezygnować z dalszego korzystania z aplikacji.
Jeśli tego nie zrobisz, to Twoje konto automatycznie się zablokuje i nie poniesiesz żadnych kosztów.
Jak mogę rozpocząć płatną subskrypcję programu?
Jak mogę rozpocząć płatną subskrypcję programu?
Wystarczy napisać do nas wiadomość na czacie i podać następujące informacje: NIP, adres e-mail do wysyłki faktur, nazwę planu oraz liczbę pracowników.
Czy aby korzystać z Kadromierza muszę podpisać umowę?
Czy aby korzystać z Kadromierza muszę podpisać umowę?
Nie wymagamy podpisania jakiejkolwiek umowy. Zakładając konto akceptujesz poniższy regulamin: https://kadromierz.pl/regulamin-korzystania-z-kadromierz/
Gdzie mogę znaleźć swoje faktury?
Gdzie mogę znaleźć swoje faktury?
W przypadku płatności przez PayU do widoku swoich płatności możesz przejść, wybierając opcję “Ustawienia” z panelu w lewej części ekranu, a następnie klikając u góry “Płatności”.
W tym widoku zobaczysz listę wszystkich bieżących i poprzednich faktur.
Dostęp do tej sekcji jest możliwy jedynie z konta administratora.
Czy w każdej chwili mogę zmienić mój plan na inny?
Czy w każdej chwili mogę zmienić mój plan na inny?
Oczywiście. W tym celu należy się z nami skontaktować poprzez czat lub pisząc na adres kontakt@kadromierz.pl.
Czy w cenie zawarte są również urządzenia do rejestracji czasu pracy?
Czy w cenie zawarte są również urządzenia do rejestracji czasu pracy?
Nie, zakup urządzeń do rejestracji czasu pracy jest po stronie klienta.
Co zrobić, jeśli zapłacę przelewem tradycyjnym zamiast przez PayU?
Co zrobić, jeśli zapłacę przelewem tradycyjnym zamiast przez PayU?
W takim przypadku prześlij nam jak najszybciej potwierdzenie przelewu na kontakt@kadromierz.pl lub poprzez czat.
Zweryfikujemy płatność i wydłużymy aktywność Twojego konta.
Co mogę zrobić, jeśli moje konto zostało zablokowane?
Co mogę zrobić, jeśli moje konto zostało zablokowane?
W takim przypadku skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@kadromierz.pl, bądź telefonicznie: +48 22 103 18 49
Jak mogę zrezygnować ze subskrypcji?
Jak mogę zrezygnować ze subskrypcji?
W celu rezygnacji skontaktuj się z nami 7 dni przed wystawieniem nowej faktury. Wtedy następna faktura nie zostanie już wystawiona.