Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeRozliczenia i faktury
Płatności - najczęściej zadawane pytania
Płatności - najczęściej zadawane pytania

Znajdź informacje oraz odpowiedzi na pytania dotyczące faktur i rozliczeń.

Zaktualizowano ponad 2 miesiące temu

Jakie formy płatności akceptujecie?

W przypadku płatności miesięcznej rozliczenia przeprowadzane są za pośrednictwem systemu PayU.

Fakturę będzie można opłacić poprzez link wysyłany na adres e-mail podany na początku naszej współpracy lub w sekcji Płatności na koncie administratora.

W przypadku płatności rocznej ustalamy limit pracowników na koncie i wystawiamy fakturę, opłacaną tradycyjnie, na rok z góry.


Jak działa 14-dniowy darmowy okres próbny?

W trakcie okresu próbnego masz całkowicie darmowy dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu. W każdej chwili 14-dniowego okresu próbnego możesz zrezygnować z dalszego korzystania z aplikacji.

Jeśli tego nie zrobisz, to Twoje konto automatycznie się zablokuje i nie poniesiesz żadnych kosztów.


Jak mogę rozpocząć płatną subskrypcję programu?

Wystarczy napisać do nas wiadomość na czacie i podać następujące informacje: NIP, adres e-mail do wysyłki faktur, nazwę planu oraz liczbę pracowników.


Czy aby korzystać z Kadromierza muszę podpisać umowę?

Nie wymagamy podpisania jakiejkolwiek umowy. Zakładając konto akceptujesz poniższy regulamin: https://kadromierz.pl/regulamin-korzystania-z-kadromierz/


Gdzie mogę znaleźć swoje faktury?

W przypadku płatności przez PayU do widoku swoich płatności możesz przejść, wybierając opcję “Ustawienia” z panelu w lewej części ekranu, a następnie klikając u góry “Płatności”.

W tym widoku zobaczysz listę wszystkich bieżących i poprzednich faktur.

Dostęp do tej sekcji jest możliwy jedynie z konta administratora.


Czy w każdej chwili mogę zmienić mój plan na inny?

Oczywiście. W tym celu należy się z nami skontaktować poprzez czat lub pisząc na adres kontakt@kadromierz.pl.


Czy w cenie zawarte są również urządzenia do rejestracji czasu pracy?

Nie, zakup urządzeń do rejestracji czasu pracy jest po stronie klienta.


Co zrobić, jeśli zapłacę przelewem tradycyjnym zamiast przez PayU?

W takim przypadku prześlij nam jak najszybciej potwierdzenie przelewu na kontakt@kadromierz.pl lub poprzez czat.

Zweryfikujemy płatność i wydłużymy aktywność Twojego konta.


Co mogę zrobić, jeśli moje konto zostało zablokowane?

W takim przypadku skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@kadromierz.pl, bądź telefonicznie: +48 22 103 18 49


Jak mogę zrezygnować ze subskrypcji?

W celu rezygnacji skontaktuj się z nami 7 dni przed wystawieniem nowej faktury. Wtedy następna faktura nie zostanie już wystawiona.


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?