Przejdź do głównej zawartości
FAQ - Grafik pracy

Grafik pracy - pytania i odpowiedzi

Zaktualizowano ponad 2 miesiące temu

W tym artykule odpowiem na najczęstsze pytania dotyczące grafiku pracy.

Dodaliśmy pracownika i nie widać go w grafiku. Dlaczego?

Przyczyną takiej sytuacji, może być brak przypisanego stanowiska i lokalizacji do profilu pracownika.

Przypisz pracownikom minimum jedną lokalizację i stanowisko, aby móc zaplanować grafik.

Dodatkowo nowo dodani pracownicy nie posiadają jeszcze zaplanowanych zmian, dlatego należy upewnić się, że w grafiku pracy jest zaznaczona opcja: Pokaż pracowników bez zaplanowanych zmian.


Czy w grafiku mogę posortować pracowników według własnej kolejności?

Tak.KLIKNIJ TUTAJ, aby dowiedzieć się, jak posortować pracowników według własnej kolejności.


Dlaczego nie mogę eksportować grafiku do innego pliku? Pole Eksportuj do pliku jest wyszarzone.

Powodem, dla którego nie można eksportować grafiku do innego pliku, jest zaznaczenie wielu lokalizacji.

Aby móc eksportować grafik pracy, może być zaznaczona tylko jedna lokalizacja.


Dlaczego w grafiku nie widzę bilansu godzin moich pracowników?

Upewnij się, że w grafiku pracy masz włączoną opcję: Bilans godzin.

Jeśli masz włączoną opcję: Bilans godzin, a pod nazwiskami pracowników w grafiku widzisz tylko "-", dokonaj "twardego odświeżenia strony" poprzez wciśnięcie kombinacji klawiszy Ctrl + Shift + R i zaloguj się ponownie. To rozwiąże problem.


Czy mogę dodać pracownikowi dwie zmiany tego samego dnia?

Tak. Aby dodać pracownikowi drugą zmianę tego samego dnia, najedź na pierwszą zmianę w tym dniu i kliknij "+".

Wybierz ponownie stanowisko, wpisz godziny zmiany i kliknij Zapisz.


Dlaczego nie widzę otwartych zmian/wymiany zmian?

Upewnij się, że w grafiku pracy masz włączoną opcję: Otwarte zmiany/Wymiana zmiany.


Dlaczego w grafiku nie mogę wprowadzić wartości budżetowych? Nie pojawiają mi się pola do wprowadzenia wartości.

Opcja ta jest zablokowana, gdy w sekcji grafik pracy użytkownik w filtrze Lokalizacje ma zaznaczone więcej niż jedną lokalizację. Wówczas nie są widoczne komórki do wpisania wartości:

Aby móc wprowadzić wartości w panelu budżetowym, należy zaznaczyć tylko jedną lokalizację.


Czy w Kadromierzu można wprowadzić w jednym dniu dwa typy dostępności? Np. Dostępny w godzinach: 9-13 i 16-21.

Nie. Natomiast taki przypadek można rozwiązać, konfigurując własny typ dostępności Niedostępny w godzinach.

Aby utworzyć własny typ dostępności, należy przejść do sekcji Moja firma >> Typy dostępności >> Dodaj dostępność:

Wprowadź nazwę nowego typu dostępności np. Niedostępny w godzinach i zaznacz odpowiednie opcje w zależności od preferencji.

Jedną z opcji, którą należy zaznaczyć, jest opcja: Wymaga podania godzin, abyśmy mogli podać dokładny przedział godzinowy danej dostępności:

Dzięki utworzonemu typu dostępności, jeśli pracownik w danym dniu jest dostępny

w godzinach 9-13 i 16-21, będzie można wprowadzić dostępność: Niedostępny w godzinach, w tym przypadku Niedostępny w godzinach 13-16:

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?