W tym artykule odpowiem na najczęstsze pytania dotyczące grafiku pracy.
Dodaliśmy pracownika i nie widać go w grafiku. Dlaczego?
Dodaliśmy pracownika i nie widać go w grafiku. Dlaczego?
Przyczyną takiej sytuacji, może być brak przypisanego stanowiska i lokalizacji do profilu pracownika.
Przypisz pracownikom minimum jedną lokalizację i stanowisko, aby móc zaplanować grafik.
Dodatkowo nowo dodani pracownicy nie posiadają jeszcze zaplanowanych zmian, dlatego należy upewnić się, że w grafiku pracy jest zaznaczona opcja: Pokaż pracowników bez zaplanowanych zmian.
Czy w grafiku mogę posortować pracowników według własnej kolejności?
Czy w grafiku mogę posortować pracowników według własnej kolejności?
Tak.KLIKNIJ TUTAJ, aby dowiedzieć się, jak posortować pracowników według własnej kolejności.
Dlaczego w grafiku nie widzę bilansu godzin moich pracowników?
Dlaczego w grafiku nie widzę bilansu godzin moich pracowników?
Upewnij się, że w grafiku pracy masz włączoną opcję: Bilans godzin.
Jeśli masz włączoną opcję: Bilans godzin, a pod nazwiskami pracowników w grafiku widzisz tylko "-", dokonaj "twardego odświeżenia strony" poprzez wciśnięcie kombinacji klawiszy Ctrl + Shift + R i zaloguj się ponownie. To rozwiąże problem.
Dlaczego w grafiku nie mogę wprowadzić wartości budżetowych? Nie pojawiają mi się pola do wprowadzenia wartości.
Dlaczego w grafiku nie mogę wprowadzić wartości budżetowych? Nie pojawiają mi się pola do wprowadzenia wartości.
Opcja ta jest zablokowana, gdy w sekcji grafik pracy użytkownik w filtrze Lokalizacje ma zaznaczone więcej niż jedną lokalizację. Wówczas nie są widoczne komórki do wpisania wartości:
Aby móc wprowadzić wartości w panelu budżetowym, należy zaznaczyć tylko jedną lokalizację.
Czy w Kadromierzu można wprowadzić w jednym dniu dwa typy dostępności? Np. Dostępny w godzinach: 9-13 i 16-21.
Czy w Kadromierzu można wprowadzić w jednym dniu dwa typy dostępności? Np. Dostępny w godzinach: 9-13 i 16-21.
Nie. Natomiast taki przypadek można rozwiązać, konfigurując własny typ dostępności Niedostępny w godzinach.
Aby utworzyć własny typ dostępności, należy przejść do sekcji Moja firma >> Typy dostępności >> Dodaj dostępność:
Wprowadź nazwę nowego typu dostępności np. Niedostępny w godzinach i zaznacz odpowiednie opcje w zależności od preferencji.
Jedną z opcji, którą należy zaznaczyć, jest opcja: Wymaga podania godzin, abyśmy mogli podać dokładny przedział godzinowy danej dostępności:
Dzięki utworzonemu typu dostępności, jeśli pracownik w danym dniu jest dostępny
w godzinach 9-13 i 16-21, będzie można wprowadzić dostępność: Niedostępny w godzinach, w tym przypadku Niedostępny w godzinach 13-16: