Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeManagerKonfiguracja konta - Moja firma
Import danych firmowych do Kadromierza
Import danych firmowych do Kadromierza

Dowiedz się jak importować dane swojej firmy i pracowników do systemu Kadromierz

Zaktualizowano ponad tydzień temu

Wdrażając swoją działalność w systemie Kadromierz, możesz łatwo i szybko zaimportować dane pracowników na podstawie pliku XLS (Excel).

W tym celu przejdź do sekcji Ustawienia >>> Import:

Następnie kliknij przycisk Pobierz szablon.
Zostanie pobrany plik XLS (Excel), który zawiera 6 arkuszy:

  • Lokalizacje - import lokalizacji

  • Stanowiska - import stanowisk

  • Pracownicy - import pracowników

  • Lokalizacje przykład - przykładowy uzupełniony arkusz

  • Stanowiska przykład - przykładowy uzupełniony arkusz

  • Pracownicy przykład - przykładowy uzupełniony arkusz

Pierwsze 3 arkusze należy uzupełnić danymi.

Pamiętaj o tym, aby nie dodawać i nie usuwać kolumn, ani nie zmieniać ich kolejności.
Możesz dodawać dowolną ilość wierszy, ale struktura kolumn musi zostać nienaruszona, aby dane poprawnie się zaimportowały.

ARKUSZ "LOKALIZACJE"

  • Nazwa (obowiązkowe) - tu wprowadź nazwę zespołu lub lokalizacji

  • Miasto (obowiązkowe) - tu wprowadź nazwę miasta (może być znak zastępczy, jak np. kropka ".")

  • Ulica (obowiązkowe) - tu wprowadź adres zespołu lub lokalizacji (może być znak zastępczy, jak np. kropka ".")

  • Dodatkowe (opcjonalne) - tu możesz wprowadzić dodatkową informację lub kod lokalizacji, który potem może być wyświetlony w raportach

ARKUSZ "STANOWISKA"

  • Nazwa (obowiązkowe) - tu wprowadź nazwę stanowiska lub czynności wykonywanej przez pracownika

  • Stawka (obowiązkowe) - tu wprowadź stawkę godzinową pracownika. Jeśli nie chcesz wprowadzać stawki, wpisz wartość "0".

ARKUSZ "STANOWISKA"

  • Imię (obowiązkowe) - tu wprowadź imię pracownika

  • Nazwisko (obowiązkowe) - tu wprowadź nazwisko pracownika

  • Manager (opcjonalne) - jeśli dany użytkownik ma posiadać uprawnienia managerskie, wpisz w tym polu "TAK", w przeciwnym wypadku pozostaw pole puste

  • Stanowiska (obowiązkowe) - tu wprowadź nazwę stanowiska pracownika, określoną w poprzednim arkuszu

  • Lokalizacje (obowiązkowe) -tu wprowadź nazwę lokalizacji pracownika, określoną w poprzednim arkuszu

Pamiętaj o tym, aby w powyższych polach wprowadzić dokładnie takie same nazwy (liczy się wielkość liter), jakie były określone w arkuszach "Lokalizacje" i "Stanowiska"

  • E-mail (opcjonalne) - tu wprowadź e-mail pracownika, jeśli chcesz, aby mógł się potem logować do platformy

  • Telefon (opcjonalne) - tu wprowadź numer telefonu pracownika

  • Kod referencyjny (opcjonalne) - jeśli korzystasz z systemu kadrowo-płacowego, wprowadź w tym polu numer identyfikacyjny pracownika z tamtego systemu

  • Kod NFC (opcjonalne) - tu wprowadź numer karty NFC, jeśli pracownicy będą ich używać do rejestracji obecności

  • Warunek zatrudnienia (obowiązkowe) - tu wprowadź szablon warunków zatrudnienia. Do wyboru są "Podstawowy", "Równoważny" oraz "Umowa zlecenie".

Po wprowadzaniu pracowników będzie możliwe ustawienie bardziej szczegółowych warunków zatrudnienia takie jak niestandardowe wymiary etatu (3/5 etatu) czy dłuższe okresy rozliczeniowe.

Po uzupełnieniu wszystkich danych zapisz plik i zaimportuj go do Kadromierza.

W tym celu w sekcji Importów, kliknij przycisk "Wybierz plik" lub przenieś zapisany plik do wskazanego pola i kliknij "Importuj".

Może się zdarzyć, że przy imporcie pojawią się błędy. W takim przypadku sprawdź czy arkusz zawiera poprawne dane. Zwróć szczególną uwagę czy w nazwach nie ma literówek.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?