Wdrażając swoją działalność w systemie Kadromierz, możesz łatwo i szybko zaimportować dane pracowników na podstawie pliku XLS (Excel).
W tym celu przejdź do sekcji Ustawienia >>> Import:
Następnie kliknij przycisk Pobierz szablon. Zostanie pobrany plik XLS (Excel), który zawiera 6 arkuszy:
Lokalizacje - informacje o podziale pracowników na zespoły/lokalizacje
Stanowiska - informacje o czynnościach wykonywanych przez pracowników
Pracownicy - informacje o
Lokalizacje przykład - przykładowy arkusz
Stanowiska przykład - przykładowy arkusz
Pracownicy przykład - przykładowy arkusz
Pierwsze 3 arkusze należy uzupełnić danymi,
tak jak jest to pokazane w 3 ostatnich arkuszach z przykładowymi danymi
UWAGA:
Pamiętaj o tym, aby nie dodawać i nie usuwać kolumn, ani nie zmieniać ich kolejności.
Możesz dodawać dowolną ilość wierszy, ale struktura kolumn musi zostać nienaruszona, aby dane poprawnie się zaimportowały.
ARKUSZ "LOKALIZACJE"
"Nazwa" (obowiązkowe) - tu wprowadź nazwę zespołu lub lokalizacji
"Miasto" (obowiązkowe) - tu wprowadź nazwę miasta (może być znak zastępczy, jak np. kropka ".")
"Ulica" (obowiązkowe) - tu wprowadź adres zespołu lub lokalizacji (może być znak zastępczy, jak np. kropka ".")
"Dodatkowe" (opcjonalne) - tu możesz wprowadzić dodatkową informację lub kod lokalizacji, który potem może być wyświetlony w raportach
ARKUSZ "STANOWISKA"
Nazwa (obowiązkowe) - tu wprowadź nazwę stanowiska lub czynności wykonywanej przez pracownika
Stawka (obowiązkowe) - tu wprowadź stawkę godzinową pracownika. Jeśli nie chcesz wprowadzać stawki, wpisz wartość "0".
Pamiętaj, aby nie zostawiać tego pola pustego ( w takim przypadku wpisz 0)
ARKUSZ "STANOWISKA"
Imię (obowiązkowe) - tu wprowadź imię pracownika
Nazwisko (obowiązkowe) - tu wprowadź nazwisko pracownika
Manager (opcjonalne) - jeśli dany użytkownik ma posiadać uprawnienia managerskie, wpisz w tym polu "TAK", w przeciwnym wypadku pozostaw pole puste
Stanowiska (obowiązkowe) - tu wprowadź nazwę stanowiska pracownika, określoną w poprzednim arkuszu
Lokalizacje (obowiązkowe) -tu wprowadź nazwę lokalizacji pracownika, określoną w poprzednim arkuszu
UWAGA: Pamiętaj o tym, aby w powyższych polach wprowadzić dokładnie takie same nazwy (liczy się wielkość liter), jakie były określone w arkuszach "Lokalizacje" i "Stanowiska"E-mail (opcjonalne) - tu wprowadź e-mail pracownika, jeśli chcesz, aby mógł się potem logować do platformy (pamiętaj, aby po dodaniu profilu wysłać zaproszenie do platformy)
Telefon (opcjonalne) - tu wprowadź numer telefonu pracownika
Kod referencyjny (opcjonalne) - jeśli korzystasz z systemu kadrowo-płacowego, takiego jak np. Enova czy Comarch, wprowadź w tym polu numer identyfikacyjny pracownika z tamtego systemu. Dzięki temu, będzie możliwy eksport danych z Kadromierza do systemu, z którego korzystasz
Warunek zatrudnienia (obowiązkowe) - tu wprowadź szablon warunków zatrudnienia. Do wyboru są "Podstawowy", "Równoważny" oraz "Umowa zlecenie"
UWAGA: Po wprowadzaniu pracowników będzie możliwe ustawienie bardziej szczegółowych warunków zatrudnienia takie jak niestandardowe wymiary etatu (3/5 etatu) czy dłuższe okresy rozliczeniowe.
Po uzupełnieniu wszystkich danych zapisz plik i zaimportuj go do Kadromierza.
W tym celu w sekcji Importów, kliknij przycisk "Wybierz plik" lub przenieś zapisany plik do wskazanego pola i kliknij "Importuj".
Uwaga: Może się zdarzyć, że przy imporcie pojawią się błędy. W takim przypadku zalecamy skontaktować się z naszym działem wsparcia poprzez czat dostępny po kliknięciu ikonki w prawym-dolnym rogu.
Jeśli masz wątpliwości co do poszczególnych ustawień, również zachęcamy do kontaktu z nami ;)