W tym artykule pokażę Ci, w jaki sposób możesz uzupełniać swoją dyspozycyjność za pomocą aplikacji Kadromierz Pracownik w wersji mobilnej oraz w przeglądarce.
Dostępność pracownika w aplikacji mobilnej
Po zalogowaniu się w aplikacji mobilnej przejdź do sekcji Urlopy, a następnie wybierz zakładkę Dostępności.
Kliknij + na wybranej dacie, a następnie wybierz typ dostępności.
Aby oznaczyć dostępność na więcej dni na raz, kliknij + aby wyświetlić kalendarz, a następnie wybierz dni, w które chcesz powtórzyć wybrany typ dostępności.
Po wybraniu poszczególnych dni, pamiętaj kliknąć Zapisz.
Po zapisaniu, wprowadzone dostępności zobaczysz w kalendarzu.
Wprowadzone dostępności będą widoczne również po stronie managera.
Jak edytować, usunąć dostępność?
Aby usunąć wybraną dostępność, kliknij ją, a następnie ikonkę kosza.
Aby zmienić typ dostępności, kliknij ponownie wybraną zmianę.
Dostępność pracownika w aplikacji w przeglądarce
Po zalogowaniu się w aplikacji w przeglądarce (pod adresem app.kadromierz.pl), przejdź do sekcji Dostępności, w celu zadeklarowania swojej dyspozycyjności.
Skorzystaj z kalendarza w górnym pasku nawigacji, aby wybrać okres, dla którego chcesz uzupełnić dostępności.
Kliknij wybraną komórkę dnia, aby otworzyć okno dodawania dostępności.
Wybierz typ dostępności z podanej listy, a następnie kliknij Zapisz, aby dodać dostępność w tym dniu.
Dodając dostępność, możesz skorzystać z opcji Powtórz dostępności, aby dodać za jednym razem dostępności, które się powtarzają.
Zaznacz opcję Powtórz dostępności, a następnie wybierz:
Okres - wybierz dni tygodnia w wyznaczonym okresie, w których dostępność będzie się powtarzać
Dni - podaj, w jakim odstępie dana dostępność ma się powtarzać
Wybór - wybierz wiele dni, klikając je w wyświetlającym się kalendarzu
Po zapisaniu, wprowadzone dostępności zobaczysz w kalendarzu.
Wprowadzone dostępności będą widoczne również po stronie managera.