W celu utworzenia nowego typu absencji lub dostępności pracownika przejdź do Moja firma - Typy Dostępności. Aby dodać nowy typ, kliknij Dodaj dostępność, a następnie wypełnij poszczególne pola.

  1. Niedostępny/Dostępny - ustal, czy dany typ dostępności oznacza nieobecność pracownika, czy nie

  2. Wlicz do wypłat - ustaw TAK, jeżeli ta absencja ma zostać wliczona do wypłat (np. w wypadku Urlopu Wypoczynkowego).

  3. Dolicz godziny - wpisz odpowiednią wartość (np. dla urlopu wypoczynkowego na umowę o pracę w systemie podstawowym tj. 8 h)

  4. Wymaga podania godzin - zaznacz TAK, jeżeli ta dostępność można być zdefiniowana w wybranych godzinach (np. Delegacja 08:00-12:00)

  5. Wymaga potwierdzenie - zaznacz TAK, jeżeli ta dostępność ma zostać ostatecznie zaakceptowana przez Managera

  6. Komentarz - zaznacz TAK, aby dla tej dostępności można było wpisać komentarz 

Po utworzeniu nowych typów dostępności, będą one widoczne dla pracowników i managera przy dodawaniu dostępności

Zobacz też:

Grafik pracy - Tryb wyświetlania: "Dostępności"

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?