W celu utworzenia nowego typu absencji lub dostępności pracownika przejdź do Moja firma - Typy Dostępności. Aby dodać nowy typ, kliknij Dodaj dostępność, a następnie wypełnij poszczególne pola.
- Niedostępny/Dostępny - ustal, czy dany typ dostępności oznacza nieobecność pracownika, czy nie
- Wlicz do wypłat - ustaw TAK, jeżeli ta absencja ma zostać wliczona do wypłat (np. w wypadku Urlopu Wypoczynkowego).
- Dolicz godziny - wpisz odpowiednią wartość (np. dla urlopu wypoczynkowego na umowę o pracę w systemie podstawowym tj. 8 h)
- Wymaga podania godzin - zaznacz TAK, jeżeli ta dostępność można być zdefiniowana w wybranych godzinach (np. Delegacja 08:00-12:00)
- Wymaga potwierdzenie - zaznacz TAK, jeżeli ta dostępność ma zostać ostatecznie zaakceptowana przez Managera
- Komentarz - zaznacz TAK, aby dla tej dostępności można było wpisać komentarz
Po utworzeniu nowych typów dostępności, będą one widoczne dla pracowników i managera przy dodawaniu dostępności
Zobacz też: