Przejdź do głównej zawartości
Typy dostępności

Moja firma - definiowanie, dodawanie własnych typów dostępności

Zaktualizowano ponad 5 miesiące temu

W tym artykule wytłumaczę, jak zdefiniować własny typ dostępności.


Jak dodać własny typ dostępności?

Przejdź do sekcji Moja firma >> Typy dostępności.

W sekcji tej widoczne są trzy domyślne typy dostępności: Dostępny, Dostępny

w danych godzinach, Niedostępny, które nie są edytowalne.

Aby dodać własny typ dostępności, kliknij Dodaj dostępność.

Wpisz nazwę, skrót typu dostępności i zaznacz odpowiednie opcje.

  • Niedostępny - ustal, czy dany typ dostępności ma oznaczać nieobecność pracownika, czy nie

  • Wymaga podania godzin - zaznacz, aby mieć możliwość podania przedziału godzin tej dostępności

  • Wymaga potwierdzenia - zaznacz, jeżeli ta dostępność ma zostać ostatecznie zaakceptowana przez Managera

  • Komentarze - zaznacz, jeśli chcesz mieć możliwość wpisania komentarza dodając ten typ dostępności

  • Zezwalaj na dodawanie przez pracownika - zaznacz, jeśli chcesz, aby pracownicy mieli możliwość dodania tego typu dostępności po swojej stronie

  • Wlicz do wypłat - zaznacz, jeżeli ten typ dostępności ma zostać wliczony do wypłat

Po zdefiniowaniu nowych typów dostępności będą one widoczne dla managerów i pracowników wraz z domyślnymi dostępnościami w panelu dodawania dostępności.  

Utworzyłem nowy typ dostępności, ale pracownik nie widzi go po swojej stronie. Dlaczego?

Aby pracownik mógł dodać po swojej stronie utworzony przez managera typ dostępności, należy pamiętać, aby przy definiowaniu nowego typu dostępności, zaznaczyć opcję: Zezwalaj na dodawanie przez pracownika.

Jeśli opcja: Zezwalaj na dodawanie przez pracownika pozostanie odznaczona, pracownik nie będzie widział w aplikacji tej dostępności i nie będzie mógł jej dodać.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?