Cześć 👋

W tym artykule wytłumaczę Ci, jak zarządzać dostępnością swojego zespołu.


Pokażę Ci, w jaki sposób dodać pracownikowi dyspozycyjność, a także jak ją edytować lub usunąć.

Zaczynamy! 😉

Jak uzupełnić dostępność pracowników?

Aby uzupełnić dostępność pracowników, przejdź do sekcji

Grafik pracy >> Widok dostępności.

Kliknij "+" w wierszu danego pracownika w dniu, w którym chcesz dodać pracownikowi dyspozycyjność.

Wybierz typ dostępności z listy, a następnie kliknij Zapisz, aby dodać dostępność w tym dniu.

Dodając dostępność, możesz skorzystać z opcji Powtórz dostępności, aby dodać za jednym razem dostępności, które się powtarzają. Zaznacz opcję Powtórz dostępności, a następnie wybierz:

  • Okres - zaznacz dni tygodnia, w których wybrany typ dostępności ma się powtórzyć

  • Dni - podaj, w jakim odstępie dana dostępność ma się powtarzać

  • Wybór - wybierz konkretne dni z kalendarza, w których wybrana dostępność ma się powtórzyć

Po zapisaniu zmian dyspozycyjność będzie widoczna w wierszu danego pracownika.

Jak edytować lub usunąć dodaną dostępność?

Aby edytować dostępność, kliknij wybraną dostępność, a następnie wybierz

z listy inny typ dostępności i zapisz zmiany.

Aby usunąć dostępność, kliknij wybraną dostępność, a następnie kliknij

Usuń dostępność.

Czy można wprowadzić w jednym dniu dwa typy dostępności? Dostępny w godzinach: 9-13 i 16-21?

W Kadromierzu nie ma możliwości wprowadzenia dwóch dostępności

jednego dnia.

Natomiast taki przypadek można rozwiązać, konfigurując własny typ dostępności: Niedostępny w godzinach.

👉 KLIKNIJ TUTAJ 👈, aby dowiedzieć się jak dodać własny typ dostępności.

Po zdefiniowaniu typu dostępności: Niedostępny w godzinach pracownikowi, który może pracować w danym dniu w godzinach 9-13 i 16-21, będzie można wprowadzić dostępność: Niedostępny w godzinach 13-16:

📚 Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zachęcam do przeczytania poniższych artykułów:

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?