W tym artykule wytłumaczę Ci, jak zarządzać dostępnością swojego zespołu.
Pokażę Ci, w jaki sposób dodać pracownikowi dyspozycyjność, a także jak ją edytować lub usunąć.
Jak uzupełnić dostępność pracowników?
Aby uzupełnić dostępność pracowników, przejdź do sekcji Grafik pracy >> Widok dostępności.
Kliknij "+" w wierszu danego pracownika w dniu, w którym chcesz dodać pracownikowi dyspozycyjność.
Wybierz typ dostępności z listy, a następnie kliknij Zapisz, aby dodać dostępność w tym dniu.
Dodając dostępność, możesz skorzystać z opcji Powtórz dostępności, aby dodać za jednym razem dostępności, które się powtarzają. Zaznacz opcję Powtórz dostępności, a następnie wybierz:
Okres - zaznacz dni tygodnia, w których wybrany typ dostępności ma się powtórzyć
Dni - podaj, w jakim odstępie dana dostępność ma się powtarzać
Wybór - wybierz konkretne dni z kalendarza, w których wybrana dostępność ma się powtórzyć
Po zapisaniu zmian dyspozycyjność będzie widoczna w wierszu danego pracownika.
Jak edytować lub usunąć dodaną dostępność?
Aby edytować dostępność, kliknij wybraną dostępność, a następnie wybierz
z listy inny typ dostępności i zapisz zmiany.
Aby usunąć dostępność, kliknij wybraną dostępność, a następnie kliknij Usuń dostępność.
W Kadromierzu nie ma możliwości wprowadzenia dwóch dostępności jednego dnia.
Możesz za to zdefiniować typ dostępności: Niedostępny w godzinach
Pracownikowi, który np. może pracować w danym dniu w godzinach 9-13 i 16-21, będzie można wprowadzić dostępność: Niedostępny w godzinach 13-16.
KLIKNIJ TUTAJ, aby dowiedzieć się jak dodać własny typ dostępności.