Przejdź do głównej zawartości
Dostępność pracowników

Grafik pracy - dodawanie, edytowanie, usuwanie dostępności, dyspozycyjności

Zaktualizowano ponad tydzień temu

W tym artykule wytłumaczę Ci, jak zarządzać dostępnością swojego zespołu.
Pokażę Ci, w jaki sposób dodać pracownikowi dyspozycyjność, a także jak ją edytować lub usunąć.

Jak uzupełnić dostępność pracowników?

Aby uzupełnić dostępność pracowników, przejdź do sekcji Grafik pracy >> Widok dostępności.

Kliknij "+" w wierszu danego pracownika w dniu, w którym chcesz dodać pracownikowi dyspozycyjność.

Wybierz typ dostępności z listy, a następnie kliknij Zapisz, aby dodać dostępność w tym dniu.

Dodając dostępność, możesz skorzystać z opcji Powtórz dostępności, aby dodać za jednym razem dostępności, które się powtarzają. Zaznacz opcję Powtórz dostępności, a następnie wybierz:

  • Okres - zaznacz dni tygodnia, w których wybrany typ dostępności ma się powtórzyć

  • Dni - podaj, w jakim odstępie dana dostępność ma się powtarzać

  • Wybór - wybierz konkretne dni z kalendarza, w których wybrana dostępność ma się powtórzyć

Po zapisaniu zmian dyspozycyjność będzie widoczna w wierszu danego pracownika.

Jak edytować lub usunąć dodaną dostępność?

Aby edytować dostępność, kliknij wybraną dostępność, a następnie wybierz

z listy inny typ dostępności i zapisz zmiany.

Aby usunąć dostępność, kliknij wybraną dostępność, a następnie kliknij Usuń dostępność.

W Kadromierzu nie ma możliwości wprowadzenia dwóch dostępności jednego dnia.

Możesz za to zdefiniować typ dostępności: Niedostępny w godzinach

Pracownikowi, który np. może pracować w danym dniu w godzinach 9-13 i 16-21, będzie można wprowadzić dostępność: Niedostępny w godzinach 13-16.

KLIKNIJ TUTAJ, aby dowiedzieć się jak dodać własny typ dostępności.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?