Przejdź do głównej zawartości

Powiadomienia rejestracji czasu pracy

Dowiedz się jak włączyć opcję notyfikacji o nieobecności pracownika lub obecności poza grafikiem

Zaktualizowano ponad 3 tygodnie temu

W Kadromierzu istnieje opcja powiadomień o nieobecności pracownika na zmianie lub gdy pracownik rozpocznie obecność poza zaplanowanymi zmianami w grafiku pracy.

Opcję tę znajdziesz w sekcji Ustawienia >>> Ustawienia lokalizacji.

W sekcji tej przejdź do rubryki "Ustawienia powiadomień rejestracji czasu pracy", następnie masz do wyboru dwie opcje:

  • Włącz powiadomienia o nieobecności pracownika na zmianie - Otrzymuj powiadomienia, gdy pracownik nie rozpocznie pracy zgodnie z zaplanowanym czasem zmiany w grafiku pracy

Powiadomienie to zostaje wysłane 10min od trwania nieobecności, gdy są spełnione poniższe warunki:

  1. pracownik nie zarejestruje swojej obecności na zmianę w czasie 10 min od jej rozpoczęcia,

  2. tego samego dnia ten pracownik nie rozpoczął już wcześnie żadnej innej obecności.

  • Włącz powiadomienia o rozpoczęciu obecności poza grafikiem pracy - Otrzymuj powiadomienia, gdy pracownik rozpocznie obecność poza zaplanowanymi zmianami w grafiku pracy

Po rozpoczęciu obecności powiadomienie zostaje wysłane, gdy są spełnione poniższe warunki:

  1. od momentu odbicia tej obecności do rozpoczęcia kolejnej najbliższej zmiany pracownika jest więcej niż 4h,

  2. od momentu odbicia tej obecności do końca poprzedniej najbliższej zmiany pracownika (w przeszłości) jest więcej niż 4h.

Pamiętaj, aby zapisać zmiany klikając przycisk "Zapisz zmiany".

Opcję te ustawia się dla każdej lokalizacji z osobna.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?