Cześć 👋
W tym artykule dowiesz się, jak zaprosić pracownika
do korzystania z aplikacji Kadromierz Pracownik.
Zaczynamy! 😉
Pracownik został dodany w Kadromierzu, ale nie może się zalogować. Dlaczego?
👉Dodanie konta pracownika w Kadromierzu nie powoduje automatycznego wysłania linku aktywacyjnego.
👉 Pracownik nie może utworzyć hasła do aplikacji poprzez opcję zresetowania hasła.
👉Jeśli chcesz, aby pracownik mógł korzystać z aplikacji Kadromierz Pracownik, należy wysłać zaproszenie do systemu. (Upewnij się, że w profilu pracownika został uzupełniony e-mail).
Jak zaprosić pracownika do korzystania z aplikacji Kadromierz Pracownik?
Aby wysłać zaproszenie do systemu, przejdź do sekcji
Moja firma >> Pracownicy, zaznacz wybranych pracowników i kliknij
Zastosuj dla zaznaczonych >> Wyślij zaproszenie do systemu.
❗Pamiętaj: Zaproszenie będzie ważne 24 godziny. Po tym czasie należy wysłać zaproszenie ponownie, jeśli pracownik nie zdążył utworzyć hasła do logowania.
Zaproszenie zostało wysłane. Co dalej?
👉 Po wysłaniu zaproszenia na skrzynkę e-mailową pracownika zostanie dostarczona wiadomość z linkiem, który przekieruje na stronę, na której pracownik będzie mógł ustalić sobie hasło do platformy.
👉 Po utworzeniu hasła pracownik może logować się zarówno w aplikacji mobilnej Kadromierz Pracownik, jak również w aplikacji Kadromierz Pracownik w przeglądarce za pomocą loginu, czyli e-maila, który jest podany w profilu pracownika oraz ustalonego przez siebie hasła.
📚 Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zachęcam do przeczytania poniższych artykułów:
Dodawanie zmian w grafiku pracy - dowiedz się, w jaki sposób dodać lub edytować zmiany w grafiku pracy
Dostępność - dowiedz się, w jaki sposób zarządzać dostępnością pracowników
Przerwy w pracy - dowiedz się, w jaki sposób włączyć możliwość rejestracji przerw