W tym artykule dowiesz się, jak zaprosić pracownika do korzystania z aplikacji Kadromierz Pracownik.
Pracownik został dodany w Kadromierzu, ale nie może się zalogować.
Dodanie konta pracownika w Kadromierzu nie powoduje automatycznego wysłania linku aktywacyjnego.
Pracownik nie może utworzyć hasła do aplikacji poprzez opcję zresetowania hasła.
Jeśli chcesz, aby pracownik mógł korzystać z aplikacji Kadromierz Pracownik, należy wysłać zaproszenie do systemu. (Upewnij się, że w profilu pracownika został uzupełniony e-mail).
Jak zaprosić pracownika do korzystania z aplikacji Kadromierz Pracownik?
Aby wysłać zaproszenie do systemu, przejdź do sekcji Moja firma >> Pracownicy, zaznacz wybranych pracowników i kliknij Zastosuj dla zaznaczonych >> Wyślij zaproszenie do systemu.
Zaproszenie będzie ważne 24 godziny. Po tym czasie należy wysłać zaproszenie ponownie, jeśli pracownik nie zdążył utworzyć hasła do logowania.
Po wysłaniu zaproszenia na skrzynkę e-mailową pracownika zostanie dostarczona wiadomość z linkiem, który przekieruje na stronę, na której pracownik będzie mógł ustalić sobie hasło do platformy.
Po utworzeniu hasła pracownik może logować się zarówno w aplikacji mobilnej Kadromierz Pracownik, jak również w aplikacji Kadromierz Pracownik w przeglądarce za pomocą loginu, czyli e-maila, który jest podany w profilu pracownika oraz ustalonego przez siebie hasła.