Cześć 👋
Czy wiesz, że w grafiku pracy możesz posortować pracowników według własnej kolejności?
Dzięki temu możesz ustawić pod sobą pracowników, którzy pracują na tym samy stanowisku pracy i jeszcze szybciej zaplanować harmonogram dla swojego zespołu.
W tym artykule wytłumaczę Ci krok po kroku, jak uporządkować pracowników według własnej kolejności.
Zaczynamy! 😉
👉 Przejdź do sekcji Grafik pracy.
👉 Wybierz w filtrze Sortowanie >> Własny.
👉 Kliknij Sortuj, aby posortować pracowników według własnej kolejności.
👉 Przy każdym pracowniku pojawią się strzałki ⬇️⬆️, za pomocą których można ustawiać pracowników według własnej kolejności.
👉 Aby zmienić kolejność pracownika, kliknij i przytrzymaj strzałki ⬇️⬆️ przy danym pracowniku, a następnie przeciągnij profil pracownika w nowe miejsce i upuść.
✔️ Gotowe! Pamiętaj, aby zapisać zmiany po ustawieniu pracowników według nowej kolejności.
📚 Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zachęcam do przeczytania poniższych artykułów:
Prognoza w grafiku pracy - dowiedz się, jak korzystać z opcji sprawdzania prognozy pogody w grafiku pracy
Dodawanie urlopów, nieobecności i L4 do grafiku pracownika - dowiedz się,
w jaki sposób możesz dodać urlop lub inną nieobecność do grafiku pracownika
Rejestracja Obecności przez aplikację Kadromierz Pracownik - dowiedz się,
w jaki sposób zarejestrować obecność za pomocą aplikacji Kadromierz Pracownik