Przejdź do głównej zawartości
Własne sortowanie pracowników

Grafik pracy - sortowanie pracowników, uporządkowanie pracowników według własnej kolejności w grafiku pracy

Zaktualizowano ponad tydzień temu


W tym artykule wytłumaczę Ci krok po kroku, jak uporządkować pracowników według własnej kolejności.


Sortowanie pracowników

Przejdź do sekcji Grafik pracy.

Wybierz w filtrze Sortowanie >> Własny.

Kliknij Sortuj, aby posortować pracowników według własnej kolejności.

Przy każdym pracowniku pojawią się strzałki ⬇️⬆️, za pomocą których można ustawiać pracowników według własnej kolejności.

Aby zmienić kolejność pracownika, kliknij i przytrzymaj strzałki ⬇️⬆️ przy danym pracowniku, a następnie przeciągnij profil pracownika w nowe miejsce i upuść.

Pamiętaj, aby zapisać zmiany po ustawieniu pracowników według nowej kolejności.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?