Cześć 👋

Czy wiesz, że w grafiku pracy możesz posortować pracowników według własnej kolejności?

Dzięki temu możesz ustawić pod sobą pracowników, którzy pracują na tym samy stanowisku pracy i jeszcze szybciej zaplanować harmonogram dla swojego zespołu.

W tym artykule wytłumaczę Ci krok po kroku, jak uporządkować pracowników według własnej kolejności.

Zaczynamy! 😉

👉 Przejdź do sekcji Grafik pracy.

👉 Wybierz w filtrze Sortowanie >> Własny.

👉 Kliknij Sortuj, aby posortować pracowników według własnej kolejności.

👉 Przy każdym pracowniku pojawią się strzałki ⬇️⬆️, za pomocą których można ustawiać pracowników według własnej kolejności.

👉 Aby zmienić kolejność pracownika, kliknij i przytrzymaj strzałki ⬇️⬆️ przy danym pracowniku, a następnie przeciągnij profil pracownika w nowe miejsce i upuść.

✔️ Gotowe! Pamiętaj, aby zapisać zmiany po ustawieniu pracowników według nowej kolejności.

📚 Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zachęcam do przeczytania poniższych artykułów:

Czy odpowiedź na Twoje pytanie została przesłana?