Dostępność pracownika w aplikacji mobilnej

Po zalogowaniu się w aplikacji mobilnej przejdź do sekcji "Urlopy",

a następnie wybierz zakładkę "Dostępności".

Kliknij "+" na wybranej dacie, a następnie wybierz typ dostępności.

Aby oznaczyć dostępność na więcej dni na raz, kliknij "+" aby wyświetlić kalendarz,
a następnie wybierz dni, w które chcesz powtórzyć wybrany typ dostępności.

Po wybraniu poszczególnych dni, pamiętaj kliknąć "Zapisz".

Po zapisaniu, wprowadzone dostępności zobaczysz w kalendarzu.

Wprowadzone dostępności będą widoczne po stronie managera.

Usuwanie oraz edycja dostępności

Aby usunąć wybraną zmianę, kliknij na wybraną zmianę,
a następnie na ikonkę 🗑️ (kosz)

Aby zmienić typ dostępności. Kliknij ponownie na wybraną zmianę

Dostępność pracownika w aplikacji w przeglądarce,
na komputerze

Po zalogowaniu się w aplikacji w przeglądarce (pod adresem app.kadromierz.pl), przejdź do sekcji "Dostępności", w celu zadeklarowania swojej dyspozycyjności.

Skorzystaj z kalendarza w górnym pasku nawigacji, aby wybrać okres, dla którego chcesz uzupełnić dostępności.

Kliknij wybraną komórkę dnia, aby otworzyć okno dodawania dostępności.

Wybierz typ dostępności z podanej listy, a następnie kliknij Zapisz, aby dodać dostępność w tym dniu.

Dodając dostępność, możesz skorzystać z opcji "Powtórz dostępności", aby dodać za jednym razem dostępności, które się powtarzają.

Zaznacz opcję "Powtórz dostępności", a następnie wybierz:

  • Okres - wybierz dni tygodnia w wyznaczonym okresie, w których dostępność będzie się powtarzać

  • Dni - podaj, w jakim odstępie dana dostępność ma się powtarzać

  • Wybór - wybierz wiele dni, klikając na nie w wyświetlającym się kalendarzu

Po zapisaniu, wprowadzone dostępności zobaczysz w kalendarzu.

Wprowadzone dostępności będą widoczne po stronie managera.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?