W Kadromierzu błyskawicznie ustawisz i zweryfikujesz targety godzinowe i kosztowe w swoim harmonogramie pracy.
Dzięki temu upewnisz się, że Twój planowany grafik nie przekroczy budżetu, którym dysponujesz.
Zachęcam do obejrzenia poniższego wideo,
które wyjaśnia proces ustawiania targetów budżetowych.
Jak wprowadzić target czasu i kosztów harmonogramu?
Aby wprowadzić dane dotyczące targetów godzinowych i kosztowych, przejdź do sekcji Ustawienia >> Ustawienia lokalizacji i na dole tej sekcji znajdź poniżej opcję "Włącz opcję ustalenia targetu dla budżetu godzinowego i/lub kosztowego w grafiku".
Możesz tam dodatkowo włączyć opcję blokady publikacji grafiku, jeśli czas lub koszt przekraczają ustalony budżet.
Po aktywowaniu tej opcji przejdź do sekcji Grafik pracy i upewnij się, że włączona jest opcja Budżet.
Po włączeniu tej opcji, w dolnej części grafiku pracy pojawi się ten moduł:
W kolejnym kroku wybierz opcję "Wczytaj targety budżetu"
Po wybraniu opcji pojawi się okno z wyborem trzech opcji:
Targety budżetu są zaczytywane dla całego miesiąca.
Importuj z szablonu Excel
Wybierając tę opcję możesz uzupełnić szablon w pliku XLS (Excel), a następnie wczytać dane do systemu Kadromierz.
Pobierz szablon pliku, klikając "Pobierz szablon", następnie uzupełnij go o dane i zaimportuj plik do Kadromierza:
Uzupełnij ręcznie w systemie
Możesz również uzupełnić targety ręcznie dla aktualnie wybranej lokalizacji.
W tym celu wprowadź "Budżet godzin pracy" oraz "Budżet kosztów pracy", a następnie kliknij Zapisz.
Oblicz na podstawie metryki %COL i SPMH
Ostatnią opcją jest obliczenie targetów na podstawie metryk:
Sprzedaż planowana
SPMH Target
%COL Target
Po wprowadzeniu danych system automatycznie wyliczy targety budżetu.
Po zaimportowaniu danych, pojawią się dodatkowe wartości targetu.
Kolor zielony oznacza, że planowany grafik nie przekracza planowanych kosztów/czasu, a czerwony, że przekracza.
Jeśli opcja blokady publikacji grafiku jest włączona, to przy przekroczeniu budżetu system zablokuje możliwość publikacji grafiku.