Cześć 👋
W tym artykule wytłumaczę Ci, jak dodać zmiany w grafiku pracownika.
Dowiesz się również, jak edytować, usuwać zmiany, a także jak sprawdzić
historię edycji danej zmiany.
Zobaczysz również, jak możesz wykorzystać funkcje notatek i wydarzeń.
Zaczynamy! 😉
Jak dodać pracownikowi zmianę w grafiku pracy?
Przejdź do sekcji Grafik pracy.
W górnej części sekcji zobaczysz pasek nawigacji, za pomocą którego możesz filtrować dane (Lokalizacje, Stanowiska, Warunki zatrudnienia) widoczne w grafiku.
Aby dodać pracownikowi zmianę, kliknij komórkę w dniu, w którym chcesz dodać danemu pracownikowi zmianę.
Wybierz stanowisko, uzupełnij godziny zmiany i kliknij Zapisz.
✔️ Gotowe! Pierwsza zmiana dodana. Zwróć uwagę na to, że nowo dodane zmiany są paskowane i mają mniej intensywny kolor w przeciwieństwie do zatwierdzonych zmian. Oznacza to, że są jeszcze nieopublikowane.
Czy mogę dodać pracownikowi podwójną zmianę tego samego dnia?
Odpowiedź brzmi TAK.
Aby dodać pracownikowi drugą zmianę tego samego dnia, najedź na pierwszą zmianę w tym dniu i kliknij "+".
Wybierz ponownie stanowisko, wpisz godziny zmiany i kliknij Zapisz.
👉 KLIKNIJ TUTAJ 👈, aby poznać metody, dzięki którym zaplanujesz grafik dla swojego zespołu za pomocą paru kliknięć.
Jak edytować, usunąć zmianę?
Aby edytować zmianę, najedź kursorem myszki na daną zmianę
i kliknij ikonkę ołówka ✏️ .
Aby usunąć zmianę, najedź kursorem myszki na daną zmianę
i kliknij ikonkę kosza 🗑️.
Jak opublikować grafik pracy?
Po zaplanowaniu harmonogramu dla zespołu należy opublikować grafik pracy, aby zmiany zostały zatwierdzone.
Dzięki temu pracownicy otrzymają informacje o nowym harmonogramie i będzie on również poprawnie wyświetlany w sekcjach rozliczeniowych.
Aby opublikować grafik pracy, kliknij Publikuj.
👉 KLIKNIJ TUTAJ 👈, aby dowiedzieć się więcej szczegółów dotyczących sprawdzania grafiku pracy z Kodeksem Pracy oraz jego publikacji.
Gdzie mogę sprawdzić, czy dana zmiana była edytowana?
Aby sprawdzić historię edycji danej zmiany, kliknij ikonkę ołówka ✏️ na zmianie,
a następnie kliknij opcję Historia.
Do czego służą funkcje notatek i wydarzeń w grafiku pracy?
Za pomocą funkcji notatek i wydarzeń 📄 możesz przekazywać pracownikom lub całemu zespołowi ważne informacje.
❗Uwaga: Upewnij się, że w sekcji Grafik pracy jest włączona opcja
Wydarzenia i notatki.
Aby dodać notatkę konkretnemu pracownikowi, kliknij ikonkę ołówka ✏️ na zmianie, a następnie wprowadź treść notatki.
Aby zobaczyć notatkę, najedź na zmianę danego pracownika.
Aby przekazać całemu zespołowi ważną informację,
dodaj wydarzenie w grafiku pracy.
Kliknij komórkę w dniu, w którym chcesz dodać wydarzenie.
Uzupełnij treść notatki, a następnie Zapisz.
Najedź kursorem myszki na wydarzenie, aby zobaczyć treść notatki.
Wprowadzone wydarzenia i notatki pracownicy zobaczą w aplikacji mobilnej Kadromierz Pracownik.
Wchodzę w grafik pracy i widzę Brak wyników do wyświetlenia. Dlaczego?
Taka sytuacja pojawia się, gdy w grafiku pracy nie jest zaznaczona żadna lokalizacja lub żadne stanowisko.
📚 Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zachęcam do przeczytania poniższych artykułów:
Dodawanie urlopów do grafiku pracownika- dowiedz się, w jaki sposób możesz dodać pracownikowi urlop lub inną nieobecność
Bonus- dowiedz się, jak wprowadzić pracownikowi premię lub zaliczkę
Przerwy w pracy- dowiedz się, w jaki sposób włączyć rejestrację przerw