W tym artykule wytłumaczę Ci, jak umożliwić pracownikom wgląd do własnej ewidencji czasu pracy.
Włączenie wglądu w ewidencję przepracowanych godzin
Aby włączyć możliwość wglądu w przepracowane godziny, przejdź do sekcji Ustawienia >> Opcje, a następnie zaznacz Pracownik ma wgląd w ewidencję przepracowanych godzin.
Włącznie tej funkcji automatycznie włączy "Włącz funkcjonalność zatwierdzania godzin pracy w widoku Ewidencja czasu pracy."
Więcej informacji tutaj: Zatwierdzanie godzin pracowników
Po włączeniu powinny pojawić się dwa dodatkowe pola: Pokazuj niezatwierdzone dni oraz Pokazuj wynagrodzenie.
Pokazuj niezatwierdzone dni - Włączenie tej opcji spowoduje pokazanie pracownikom ich aktualnej liczby godzin pracy, w tym tych, które nie zostały uprzednio zatwierdzone. Pozostawienie tej opcji wyłączonej sprawi, że widoczne będą jedynie godziny zatwierdzone.
Pokazuj wynagrodzenie - Włączenie tej opcji spowoduje pokazanie pracownikom zarówno ich przepracowanych godzin, jak i wynagrodzenia.
Jeśli chcesz, aby pracownicy mieli dostęp do swojej ewidencji, ale nie chcesz korzystać z funkcji zatwierdzania godzin, zaznacz opcję "Pokazuj niezatwierdzone dni", a następnie wyłącz funkcję zatwierdzania godzin.
Wgląd w ewidencję przepracowanych godzin po stronie pracownika
Pracownik ma dostęp do swoich przepracowanych z poziomu aplikacji mobilnej Kadromierz Pracownik oraz logując się poprzez przeglądarkę.
W aplikacji mobilnej przejdź do sekcji Profil >> Ewidencja godzin.
Ewidencja godzin z wyłączonym/włączonym podglądem do wynagrodzenia
W aplikacji Web przejdź do sekcji Ewidencja czasu pracy.
Ewidencja godzin z wyłączonym wynagrodzeniem
Ewidencja godzin z włączonym podglądem do wynagrodzenia