Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeManagerEwidencja czasu pracy
Zatwierdzanie godzin pracowników
Zatwierdzanie godzin pracowników

Ewidencja czasu pracy - akceptowanie godzin

Zaktualizowano ponad 8 miesiące temu

W tym artykule wytłumaczę Ci, jak zatwierdzić godziny pracowników z poziomu zakładki  Ewidencja czasu pracy.

Włączenie zatwierdzania godzin pracy w widoku Ewidencja czasu pracy

Aby włączyć możliwość zatwierdzania godzin, przejdź do sekcji Ustawienia >> Opcje, a następnie zaznacz Włącz funkcjonalność zatwierdzania godzin pracy w widoku Ewidencja czasu pracy.

Pamiętaj, aby potem kliknąć Zapisz zmiany!


Po włączeniu powyższej funkcji, w zakładce Ewidencja czasu pracy, powinieneś zobaczyć kolumnę ze statusem danego pracownika oraz filtr, gdzie możesz wyświetlać pracowników według wybranego statusu.


Rodzaje statusów:

🔴 Oczekujące - W danym okresie pracownik nie ma żadnych zatwierdzonych godzin pracy

🟡 W trakcie - W danym okresie pracownik ma zatwierdzone jedynie część godzin pracy

🟢 Zatwierdzone - W danym okresie pracownik ma zatwierdzone wszystkie godziny pracy

Jeśli nie widzisz kolumny Statusy po swojej stronie, to należy włączyć jej widoczność w podanym widoku. Wystarczy kliknąć ikonkę kolumn i zaznaczyć podaną kolumnę.

Zatwierdzanie godzin z poziomu widoku grupowego

Aby zatwierdzić godziny, przejdź do sekcji Ewidencja czasu pracy.

Z widoku grupowego, możesz wybrać konkretnych pracowników (lub wszystkich) i klikając przycisk "Oznacz jako zatwierdzone" automatycznie zatwierdzić wszystkie dni w wybranym okresie.

W ten sam sposób możesz również zmienić status wybranych lub wszystkich pracowników na "Oczekujące".


Zatwierdzanie godzin z poziomu widoku szczegółowego

Aby zatwierdzić poszczególne dni dla pracownika należy przejść do widoku szczegółowego.
Z widoku szczegółowego możesz zatwierdzać konkretne dni, klikając na ikonkę statusu bądź zaznaczając dane dni i klikając przycisk "Oznacz jako zatwierdzone".


Pamiętaj! Podczas edycji zmiany/obecności, dzień w którym nastąpiła edycja automatycznie traci status "Zatwierdzony"

Dodatkowo zawsze możesz wybrać widok jedynie dni, które oczekują na zatwierdzenie.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?