Przejdź do głównej zawartości

Automatyczne zakończenie obecności pracowników

Dowiedz się jak włączyć opcję automatycznego kończenia trwających obecności pracowników, którzy nie zrobili tego ręcznie

Zaktualizowano ponad 2 miesiące temu

W procesie rejestracji obecności mogą zdarzyć się sytuacje, gdzie pracownicy zarejestrują początek obecności ale jakiegoś powodu już ich nie kończą, w efekcie dając bardzo długie czasy obecności.

W Kadromierzu istnieje opcja automatycznie kończąca wszystkie rozpoczęte obecności pracowników o określonej godzinie.


Opcję tę znajdziesz w sekcji Ustawienia >>> Ustawienia lokalizacji.

W sekcji tej przejdź do rubryki "Inne" i aktywuj opcję "Włącz automatyczne zakończenie obecności", następnie masz do wyboru jedną z dwóch opcji:

  • O określonej godzinie - Obecność będzie automatycznie kończona codziennie o określonej godzinie

  • Po przekroczeniu godziny zakończenia zmiany - Obecność będzie automatycznie kończona zgodnie z grafikiem, gdy przekroczy ustaloną godzinę po zakończeniu zmiany.
    Czas tolerancji automatycznego kończenia obecności wynosi 2 godziny.

Pamiętaj, aby zapisać zmiany klikając przycisk "Zapisz zmiany".

Opcję te ustawia się dla każdej lokalizacji z osobna.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?