Wszystkie kolekcje
Manager
Zakładka - Lista obecności
FAQ - odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące listy obecności
FAQ - odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące listy obecności

Lista obecności - pytania i odpowiedzi

Zaktualizowano ponad tydzień temu

Miło mi Cię powitać w jednej z serii artykułów FAQ, które jest pewnego rodzaju podsumowaniem danej sekcji. W artykułach tych umieściłam odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące danej kategorii np. Grafik pracy, Lista obecności, Rejestracja czasu pracy itd.

W tym artykule odpowiem na najczęstsze pytania dotyczące sekcji Lista obecności.

➡️ Czy w liście obecności można wybrać widok miesięczny? ⬅️

Nie. W liście obecności można wybrać tylko widok dzienny lub tygodniowy.

Aby włączyć widok dzienny, kliknij kalendarz, a następnie kliknij dwa razy dzień,

w którym chcesz sprawdzić zarejestrowane obecności.

Aby włączyć widok tygodniowy, kliknij kalendarz, a następnie wybierz pierwszy

i ostatni dzień tygodnia, w którym chcesz wyświetlić zarejestrowane obecności.

➡️ Czy można dodać obecność, kiedy pracownik zapomniał zarejestrować swoje godziny pracy? ⬅️

Tak. 👉 KLIKNIJ TUTAJ 👈, aby dowiedzieć się, jak krok po kroku dodać obecność

w sytuacji, gdy pracownik całkowicie zapomniał zarejestrować swoją obecność.

➡️ Co oznaczają różne kolory pasków obecności⬅️

Różne kolory pasków obecności oznaczają odpowiednio:


➡️ Co zrobić, gdy pracownik zapomniał zarejestrować godzinę zakończenia swojej pracy? Czy mogę dodać jakoś tę godzinę?⬅️

Tak. W tym celu przejdź do sekcji Lista obecności, wybierz dzień z kalendarza i kliknij pasek obecności danego pracownika, któremu chcesz zakończyć obecność.

Wprowadź godzinę zakończenia pracy i zapisz zmiany.

➡️ Czy pracownicy muszą mieć zmiany w grafiku pracy, jeśli rejestrują swoją obecność? ⬅️

Tak. Zmiany w grafiku pracy są konieczne, aby system mógł wyliczyć należne wynagrodzenie za dany okres.

Natomiast jeśli nie potrzebujesz planować grafiku, a pracownicy rejestrują swoją obecność, to wystarczy wówczas zatwierdzić takie obecności. Spowoduje to automatyczne dodanie już zatwierdzonych zmian w grafiku pracy w takich godzinach, jakie zostały zarejestrowane przez pracowników.

Aby zatwierdzić wszystkie obecności z danego dnia za jednym razem, zaznacz danych pracowników, a następnie kliknij ✔️ Zatwierdź.

➡️ Czy jeśli zatwierdzę wczesne przyjście/wyjście po czasie, będzie to widoczne w liście obecności?⬅️

Nie. Informacja o zatwierdzonej obecność jest widoczna w Karcie pracownika

w postaci literki N przy godzinie, która została zatwierdzona.

👉 KLIKNIJ TUTAJ 👈, aby dowiedzieć się kiedy należy zatwierdzić wczesne przyjście/wyjście po czasie i jak to zrobić.

Kliknij przycisk poniżej 👇, a zabiorę Cię do kolejnej serii FAQ, tym razem dotyczącej grafiku pracy. 😊

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?