W tym artykule wytłumaczę Ci, jak zablokować edycję ewidencji wybranych pracowników.
Ta funkcja jest dostępna w planie subskrypcji:
Premium
Jeżeli chcesz zmienić plan subskrypcji skontaktuj się z nami na czacie.
Blokada ułatwia kontrolę nad czasem pracy, który został zatwierdzony i przekazany do rozliczenia. Po zablokowaniu danego okresu, nie można wprowadzać zmian, mających wpływ na czas pracy, czyli dotyczących obecności, urlopów oraz grafiku.
Jeśli na swoim koncie nie masz dostępu do blokowania edycji, upewnij się, że masz nadane odpowiednie uprawnienia.
Przejdź do zakładki "Moja firma >> Role", a następnie "Rozliczenia i ewidencja godzin > Opcja - Blokada edycji".
Włączenie blokady ewidencji dla pracownika
Przed nałożeniem blokady upewnij się, że czas pracy został sprawdzony. Zwróć uwagę na alerty na Ewidencji czasu pracy.
Jeżeli korzystasz z funkcjonalności zatwierdzania godzin dla pracowników - zablokowanie edycji będzie możliwe tylko dla pracowników, których czas pracy ma status Zatwierdzone.
Aby włączyć blokadę ewidencji, przejdź do zakładki Ewidencja czasu pracy i wybierz okres dla którego chcesz zablokować edycję.
Zaznacz pracownika/pracowników, a następnie kliknij "Zastosuj dla zaznaczonych >> Zablokuj edycję".
Opcja dostępna wyłącznie dla pełnych miesięcy kalendarzowych
Widok blokady w innych zakładkach
Widok blokady w grafiku pracy
Widok blokady w liście obecności
Próba dodania urlopu w zablokowanych okresie
Wyłączenie blokady ewidencji dla pracownika
Aby wyłączyć blokadę ewidencji, przejdź do zakładki Ewidencja czasu pracy i wybierz okres dla którego chcesz zablokować edycję.
Zaznacz pracownika/pracowników, a następnie kliknij "Zastosuj dla zaznaczonych >> Odblokuj edycję".