W tym artykule wytłumaczę Ci, jak dodać zmiany w grafiku pracownika. Dowiesz się również, jak edytować, usuwać zmiany, a także jak sprawdzić historię edycji danej zmiany. Zobaczysz również, jak możesz wykorzystać funkcje notatek i wydarzeń.
Dodawanie zmiany do grafiku pracownika
Przejdź do sekcji Grafik pracy.
W górnej części sekcji zobaczysz pasek nawigacji, za pomocą którego możesz filtrować dane (Lokalizacje, Stanowiska, Warunki zatrudnienia) widoczne w grafiku.
Aby dodać zmianę, kliknij komórkę w dniu, w którym chcesz dodać danemu pracownikowi zmianę.
Wybierz stanowisko, uzupełnij godziny zmiany i kliknij Zapisz.
Zwróć uwagę na to, że nowo dodane zmiany są paskowane i mają mniej intensywny kolor w przeciwieństwie do zatwierdzonych zmian. Oznacza to, że są jeszcze nieopublikowane.
Dwie zmiany w ciągu dnia
Aby dodać pracownikowi drugą zmianę tego samego dnia, najedź na pierwszą zmianę w tym dniu i kliknij na ikonę plusa "+".
Wybierz ponownie stanowisko, wpisz godziny zmiany i kliknij Zapisz.
KLIKNIJ TUTAJ, aby poznać metody, dzięki którym zaplanujesz grafik dla swojego zespołu za pomocą paru kliknięć.
Edycja i usuwanie zmian
Aby edytować zmianę, najedź kursorem myszki na daną zmianę i kliknij ikonkę ołówka.
Aby usunąć zmianę, najedź kursorem myszki na daną zmianę i kliknij ikonkę kosza.
Po wprowadzeniu jakichkolwiek zmian w grafiku należy opublikować grafik pracy, aby zmiany zostały zatwierdzone.
Drukowanie grafiku pracy
Aby wydrukować grafik pracy, wybierz odpowiednie filtry tj.: okres, lokalizację, stanowiska i warunki zatrudnienia. Następnie kliknij Opcje >> Eksportuj do pliku >> PDF.
W kolejnym kroku zaznacz opcje w zależności od tego, czy chcesz, aby na wydruku znalazły się jakieś dodatkowe informacje np. legenda niedostępności.
Otrzymasz plik PDF, który z tego poziomu można już łatwo wydrukować.
Jeśli chcesz wydrukować grafik dla jednego pracownika, to wystarczy, że wyszukasz go w grafiku za pomocą pola Szukaj, wpisując początkowe litery imienia/nazwiska, a następnie będziesz postępować zgodnie z powyższą instrukcją.
Historia edycji zmian
Aby sprawdzić historię edycji danej zmiany, kliknij ikonkę ołówka na zmianie,
a następnie kliknij opcję Historia.
Wydarzenia i notatki
Za pomocą funkcji notatek i wydarzeń możesz przekazywać pracownikom lub całemu zespołowi ważne informacje.
Aby dodać notatkę konkretnemu pracownikowi, kliknij ikonkę ołówka na zmianie, a następnie wprowadź treść notatki.
Aby zobaczyć notatkę, najedź na zmianę danego pracownika.
Aby przekazać całemu zespołowi ważną informację, dodaj wydarzenie w grafiku pracy.
Kliknij komórkę w dniu, w którym chcesz dodać wydarzenie.
Uzupełnij treść notatki, a następnie Zapisz. Najedź kursorem myszki na wydarzenie, aby zobaczyć treść notatki.
Wprowadzone wydarzenia i notatki pracownicy zobaczą w aplikacji mobilnej Kadromierz Pracownik.
Brak wyników do wyświetlenia w grafiku. Dlaczego?
Taka sytuacja pojawia się, gdy w grafiku pracy nie jest zaznaczona żadna lokalizacja lub żadne stanowisko.