Cześć 👋

W tym artykule przedstawię kilka ważnych czynności, które warto znać, korzystając

z zakładki Lista obecności.

Pokażę Ci, jak edytować godziny zarejestrowanej obecności, a także jak zakończyć rozpoczętą zmianę. Dowiesz się również, jak zatwierdzić obecność oraz jak usunąć daną obecność.

Gwarantuję, że po zapoznaniu się z tym artykułem dokonasz znacznie szybciej wszelkich korekt w liście obecności.

Zaczynamy! 😉  

Jak edytować zarejestrowane godziny pracy?

Aby edytować godziny danej obecności, wybierz najpierw z kalendarza dzień,

w którym chcesz dokonać edycji.

Kliknij pasek obecności odpowiedniego pracownika, wprowadź poprawne godziny pracy i zapisz zmiany.

Jak zakończyć obecność, gdy pracownik zapomniał zarejestrować godzinę zakończenia pracy?

Aby zakończyć obecność, wybierz najpierw z kalendarza dzień, w którym chcesz dokonać zmian.

Kliknij pasek obecności odpowiedniego pracownika, wprowadź godzinę zakończenia pracy i zapisz zmiany.

Jak zatwierdzić niezaplanowaną obecność?

Gdy pracownik zarejestruje obecność bez zaplanowanej zmiany w grafiku, będzie ona przedstawiona w kolorze pomarańczowym. Należy mieć na uwadze, że takie obecności wymagają akceptacji, aby poprawnie wyświetlały się w sekcjach rozliczeniowych.

Aby zatwierdzić pojedynczo taką obecność, kliknij pasek obecności wybranego pracownika, a następnie kliknij Zapisz.

Aby zatwierdzić grupowo takie obecności, zaznacz wybranych pracowników,

a następnie kliknij Zatwierdź.

Zatwierdzenie obecności powoduje automatyczne dodanie zmian w grafiku pracy, które nie wymagają już publikacji.

Jak usunąć obecność?

Aby usunąć obecność, kliknij pasek obecności, a następnie Usuń obecność

i zapisz zmiany.

Pasek obecności zmieni od razu kolor z zielonego na czerwony.

📚 Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zachęcam do przeczytania poniższych artykułów:

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?