Przejdź do głównej zawartości
Instrukcja obsługi Kadromierz RCP

RCP - instrukcja obsługi aplikacji RCP, rejestracja obecności w aplikacji mobilnej oraz w aplikacji w przeglądarce

Zaktualizowano ponad 5 miesiące temu

Zanim przejdziesz do rejestracji obecności w aplikacji, upewnij się, że Twoje urządzenie zostało poprawnie dodane w platformie Kadromierz.

KLIKNIJ TUTAJ , aby dowiedzieć się jak poprawnie dodać i autoryzować urządzenie RCP.

Instrukcja obsługi aplikacji mobilnej Kadromierz RCP

Po włączeniu aplikacji Kadromierz RCP, widoczny jest panel do wprowadzenia kodu PIN, w celu zarejestrowania obecności.

Po włączeniu po stronie administratora możliwości rejestracji obecności za pomocą kodów QR, w aplikacji będzie widoczne dodatkowe pole pozwalające na zmianę metody logowania.

Menu boczne

Z prawej strony na ekranie aplikacji widoczne są dwie ikony:

  • Zmiana kamery - możliwość przełączania wykorzystywanej do skanowania kamery pomiędzy przednią i tylną

  • Lampa błyskowa - włączenie i wyłączenie doświetlenia obrazu skanera

📄 Wydarzenia i notatki

Aby zobaczyć zaplanowane wydarzenia i notatki na dany dzień, kliknij ikonkę"Wiadomości" znajdującą się na dolnym pasku menu w aplikacji Kadromierz RCP.

⚙️ Ustawienia

  • Odśwież dane i ustawienia - synchronizacja danych oraz ustawień lokalizacji na urządzeniu z bazą danych Kadromierz. Zaleca się odświeżać dane po każdej zmianie na platformie (dodanie pracownika, zmiana kodu PIN itp.)

  • Zdarzenia do synchronizacji - lista zdarzeń zarejestrowanych w trybie offline oczekujących na synchronizację

  • Błędy synchronizacji - lista błędów związanych z edycją lub usunięciem obecności na innym urządzeniu

  • Pomoc - link przekierowujący do naszego centrum pomocy

Metody rejestracji obecności

Pracownicy mogą rejestrować swoją obecność za pomocą:

  • aplikacji mobilnej Kadromierz RCP

  • aplikacji Kadromierz RCP w przeglądarce

  • aplikacji Kadromierz Pracownik (Kliknij tutaj aby dowiedzieć się jak włączyć możliwość rejestracji obecności przez aplikację Kadromierz Pracownik)

Rejestracja obecności jest możliwa za pomocą:

  • kodu PIN - po utworzeniu profilu pracownika, każdy użytkownik otrzymuje 4-cyfrowy PIN, który można znaleźć w zakładce Moja firma >> Pracownicy

  • kodu QR - są dostępne w wersji mobilnej, a także papierowej. Każdy pracownik w dowolnej chwili może znaleźć swój kod QR, a także PIN w aplikacji Kadromierz Pracownik.

KLIKNIJ TUTAJ, aby dowiedzieć się jak wygenerować pracownikom kody QR w formie papierowej.

  • Karty NFC - jeśli posiadasz urządzenie ze wbudowanym czytnikiem, możesz umożliwić pracownikom rejestracje obecności poprzez karty NFC.

Aby przypisać kod NFC do konkretnego pracownika przejdź do zakładki Moja firma >> Pracownicy.
W profilu pracownika przejdź do zakładki "Dodatkowe" i w polu "Kod NFC" wprowadź unikalny numer karty.

Rejestracja obecności w aplikacji mobilnej Kadromierz RCP

Za pomocą PINu

Aby rozpocząć zmianę, wpisz swój PIN, a następnie przejdź dalej.

Kliknij "Rozpocznij zmianę", aby potwierdzić rozpoczęcie obecności.

Aby zakończyć zmianę, wpisz ponownie swój PIN, a następnie przejdź dalej.

Kliknij "Zakończ zmianę", aby potwierdzić zakończenie obecności.

Za pomocą kodów QR

Aby rozpocząć zmianę, kliknij przycisk "Skaner QR", a następnie zeskanuj swój kod QR.

Kliknij "Rozpocznij zmianę", aby potwierdzić rozpoczęcie obecności.

Aby zakończyć zmianę, kliknij przycisk "Skaner QR", a następnie zeskanuj ponownie swój kod QR.

Kliknij "Zakończ zmianę", aby potwierdzić zakończenie obecności.

Za pomocą Karty NFC

Aby rozpocząć/zakończyć zmianę, po prostu przybliż swoją kartę do urządzenia.

Rejestracja obecności w aplikacji Kadromierz RCP w przeglądarce

Aby zarejestrować obecność w aplikacji Kadromierz w przeglądarce, wejdź na stronę: https://rcp.kadromierz.pl/auth/login

Aby umożliwić pracownikom rejestrację obecności na stronie, zaloguj się za pomocą loginu i hasła administratora lub managera.

Logując się za pomocą danych administratora, pojawią się w aplikacji wszystkie dostępne lokalizacje.

Logując się za pomocą danych managera, pojawią się w aplikacji tylko lokalizacje, do których jest przypisany dany manager.

Po zalogowaniu na konto za pomocą loginu i hasła administratora/managera, wybierz lokalizację, w której chcesz zarejestrować obecność.

Wpisz swój PIN i przejdź dalej.

Aby rozpocząć zmianę, kliknij "Rozpocznij".

Aby zakończyć zmianę, wpisz ponownie swój PIN, a następnie kliknij "Zakończ".


Kliknij "Zmień lokalizację", jeśli chcesz zarejestrować obecność w innej lokalizacji.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?