Zanim rozpoczniesz pracę z aplikacją Kadromierz RCP wejdź w zakładkę Ustawiania na platformie Kadormierz i sprawdź, czy Ustawienia Lokalizacji odpowiadają preferencjom logowania w twojej firmie.
Ustawienia -> Ustawienia Lokalizacji -> "Ustawiania urządzeń" ->
- Logowanie za pomocą kodów QR - włącza i wyłącza możliwość logowania przy użyciu kodów QR
- Logowanie za pomocą kodu PIN - włącza i wyłącza logowanie przy użyciu kodu PIN
- Automatycznie wyłącz skaner kodów QR - wybór czasu, po którym skaner przechodzi w stan uśpienia
- Domyślna metoda logowania - wybór metody, która włączana jest jako pierwsza
Logowanie:
Do modułu rejestracji czasu pracy można logować się:
- danymi administratora konta - dostępne są wtedy wszystkie lokalizacje
- danymi managera - dostępne są jedynie lokalizacje przypisane managerowi
Rejestracja wejścia/wyjścia:
- używając kodu PIN
- używając kodu QR
Menu boczne
Z prawej strony na ekranie skanera widoczne są trzy ikony.
- Zmiana kamery - możliwość przełączania wykorzystywanej do skanowania kamery pomiędzy przednią i tylną.
- Lampa błyskowa - włączenie i wyłączenie doświetlenia obrazu skanera
- Klawiatura numeryczna - przejście do rejestracji za pomocą numeru PIN
Wydarzenia i notatki:
Wszystkie wydarzenia i notatki dostępne są w zakładce pod ikoną wiadomości znajdującą się na pasku dolnego menu.
Ustawienia:
- Dane do synchronizacji - lista zdarzeń zarejestrowanych w trybie offline oczekujących na synchronizację.
- Konflikty - lista błędów związanych z edycją lub usunięciem obecności na innym urządzeniu.
- Ustawiania aplikacji: Automatyczne otwierania/zamykanie - włączanie i wyłączanie automatycznego potwierdzenia rozpoczęcia lub zakończenia obecności. Po wpisaniu kodu PIN lub zeskanowaniu kodu QR system automatycznie po 3 sekundach, zgodnie z kolejnością zdarzeń, rozpoczyna lub kończy obecność.
- Odśwież dane - synchronizacja danych oraz ustawień lokalizacji na urządzeniu z bazą danych Kadromierza. Zaleca się odświeżać dane po każdej zmianie na platformie ( dodanie pracownika, zmiana kodu PIN itp.)
- Zmień lokalizację - zmiana lokalizacji, którą obsługuje urządzenie.
- Wyloguj się - wyjście z zalogowanego konta administratora lub managera.
Tryb offline:
W przypadku gdy Twoje urządzenie chwilowo straci połączenie z siecią - nie martw się. Aplikacja Kadromierz RCP przechowuje dane rejestracji czasu pracy i jak tylko połączysz się ponownie z siecią, dane zostaną natychmiast zsynchronizowane.
Zobacz też:
Instrukcja instalacji Kadromierz RCP