Wszystkie kolekcje
Manager
Konfiguracja konta - Moja firma
Wysyłanie powiadomień do pracowników
Wysyłanie powiadomień do pracowników

Moja firma - jak wysłać powiadomienie do pracowników

Eliza Morawska avatar
Napisane przez Eliza Morawska
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Cześć 👋

W tym artykule pokażę Ci, jak możesz wysłać powiadomienie wybranym pracownikom.

Dzięki tej opcji można w łatwy sposób zbiorczo poinformować pracowników

o ważnym wydarzeniu.


Zaczynamy! 😉

Aby wysłać powiadomienie, przejdź do sekcji Moja firma >> Pracownicy.

Zaznacz pracowników, którym chcesz wysłać powiadomienie, a następnie kliknij

Zastosuj dla zaznaczonych >> Wyślij powiadomienie PUSH.

Wpisz tytuł, treść powiadomienia i kliknij WYŚLIJ.

Pracownicy otrzymają powiadomienie w aplikacji mobilnej Kadromierz Pracownik.

📚 Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zachęcam do przeczytania poniższych artykułów:

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?