Aby dodać do grafiku pracownika informację o nieobecności lub urlopie,
przejdź do sekcji Grafik pracy.

Następnie kliknij dowolną pustą kratkę przy nazwisku pracownika
lub najedź kursorem na dodaną już zmianę i kliknij "+"

Pojawi się okno dodawania zmian i urlopów. Przejdź do zakładki "Dodaj urlop".


Tam wybierz rodzaj urlopu, datę (kliknij szare pole aby otworzyć kalendarz) i wybierz odpowiednie opcje, a następnie kliknij ZAPISZ.

W tym miejscu dostępne są opcje:

  • "Cały dzień" - gdy opcja jest wyłączona, będzie można określić dokładne w których pracownik ma mieć oznaczony urlop/nieobecność

  • "Pomiń weekendy" - gdy opcja jest włączona, system nie będzie doliczał godzin pracy w weekendy, w obrębie wybranego okresu
  • "Pomiń dni wolne od pracy" - gdy opcja jest włączona, system nie będzie doliczał godzin pracy w dni ustawowo wolne od pracy, w obrębie wybranego okresu

Po zapisaniu, urlop pojawi się w grafiku, pod zmianami pracownika.
Możesz ją kliknąć aby zobaczyć szczegóły:

W oknie szczegółów wniosku urlopowego, możesz go zaakceptować, odrzucić
lub wygenerować plik do wydruku.



KLIKNIJ TUTAJ, aby dowiedzieć jak dodawać akceptować
lub odrzucić wnioski urlopowe pracowników


Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?