W tym artykule wytłumaczę CI, jak umożliwić pracownikom rejestrację obecności poprzez przeglądarkę.
Konfiguracja modułu Kadromierz RCP w przeglądarce
Aby rozpocząć rejestrację obecności w aplikacji Kadromierz RCP w przeglądarce, wejdź na stronę: https://rcp2.kadromierz.pl/auth/login
Następnie zaloguj się za pomocą Twojego (administracyjnego) loginu i hasła.
Zaznacz opcję "Zapamiętaj mnie".
Dzięki zapamiętaniu danych logowania nie będzie potrzeby wprowadzania loginu i hasła podczas ponownego otwierania strony.
Proponujemy też utworzyć skrót na pulpicie do strony z logowaniem, aby móc otworzyć ją od razu po uruchomieniu komputera.
Korzystanie z modułu Kadromierz RCP w przeglądarce
Po zalogowaniu pojawi się pole do wpisania kodu PIN.
Każdy z Pracowników ma nadany indywidualny kod, który znajdziesz w sekcji Moja firma >> Pracownicy.
Jeżeli Pracownik ma przypisaną więcej niż jedną lokalizację, to po zalogowaniu należy wybrać tę, w której chce się zarejestrować obecność.
Aby rozpocząć zmianę, należy kliknąć "Rozpocznij".
Aby zakończyć zmianę, należy wpisać ponownie swój PIN, a następnie kliknąć "Zakończ".