Wszystkie kolekcje
Manager
Moduł rejestracji czasu pracy
Rejestracja czasu pracy w przeglądarce
Rejestracja czasu pracy w przeglądarce

Instrukcja konfiguracji i korzystania z modułu Kadromierz RCP w przeglądarce internetowej na komputerze stacjonarnym lub laptopie.

Zaktualizowano ponad tydzień temu

W tym artykule wytłumaczę CI, jak umożliwić pracownikom rejestrację obecności poprzez przeglądarkę.

Konfiguracja modułu Kadromierz RCP w przeglądarce

Aby rozpocząć rejestrację obecności w aplikacji Kadromierz RCP w przeglądarce, wejdź na stronę: https://rcp2.kadromierz.pl/auth/login

Następnie zaloguj się za pomocą Twojego (administracyjnego) loginu i hasła.

Zaznacz check-box Zapamiętaj mnie

Zaznacz opcję "Zapamiętaj mnie".

Dzięki zapamiętaniu danych logowania nie będzie potrzeby wprowadzania loginu i hasła podczas ponownego otwierania strony.

Proponujemy też utworzyć skrót na pulpicie do strony z logowaniem, aby móc otworzyć ją od razu po uruchomieniu komputera.

Korzystanie z modułu Kadromierz RCP w przeglądarce

Po zalogowaniu pojawi się pole do wpisania kodu PIN.

Każdy z Pracowników ma nadany indywidualny kod, który znajdziesz w sekcji Moja firma >> Pracownicy.

Ja ekranie wprowadź 4 cyfrowy kod pin przypisany do Ciebie i następnie kliknij przycisk "V"

Jeżeli Pracownik ma przypisaną więcej niż jedną lokalizację, to po zalogowaniu należy wybrać tę, w której chce się zarejestrować obecność.

Aby rozpocząć zmianę, należy kliknąć "Rozpocznij".

Wybierz Rozpocznij pracę aby Rozpocząć pracę.

Aby zakończyć zmianę, należy wpisać ponownie swój PIN, a następnie kliknąć "Zakończ".

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?