Przejdź do głównej zawartości
Stanowiska

Moja firma - dodawanie stanowiska

Zaktualizowano ponad tydzień temu

W tym artykule wytłumaczę, jak dodać stanowisko w Kadromierzu. Pokażę Ci również do czego, możesz wykorzystać opcję stanowisk.

Jak dodać stanowisko?

Aby dodać stanowisko, przejdź do sekcji Moja firma >> Stanowiska i kliknij Dodaj stanowisko.

Wpisz nazwę stanowiska i domyślną stawkę godzinową (wpisz 0 - gdy brak stawki nominalnej).

Opcjonalnie możesz przypisać godziny pracy do stanowiska.

W trakcie dodawania zmian, będziesz mieć możliwość szybkiego wybrania przygotowanych przedziałów godzinowych dla danych stanowisk.



Jak przypisać stanowisko do pracownika?


W zakładce Moja firma >> Pracownicy wybierz pracownika, którego chcesz edytować. W sekcji Stanowiska i stawki przypisz pracownikowi odpowiednie stanowiska.

Jeden pracownik może być przypisany do wielu stanowisk.

KLIKNIJ TUTAJ, aby dowiedzieć się, jak przypisać indywidualną stawkę godzinową do danego pracownika.

Jak usunąć stanowisko?

Aby usunąć stanowisko, kliknij Usuń przy danym stanowisku.

Aby potwierdzić usunięcie stanowiska, wpisz z wielkich liter słowo POTWIERDZAM, a następnie kliknij Usuń.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?