Wszystkie kolekcje
Kadromierz Akademia
Kadromierz Akademia: Konfiguracja Konta
Kadromierz Akademia: Konfiguracja Konta

Odcinek 1 z 5

Eliza Morawska avatar
Napisane przez Eliza Morawska
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Cześć,


W tym artykule pokażę Ci krok po kroku, jak poprawnie skonfigurować

konto Kadromierz.

Zaczynamy! 😉

Poniżej znajdziesz krótkie wideo, w którym zaprezentowane jest,
jak dokonać wstępnej konfiguracji.

⬇️ Niżej, w tym artykule znajdziesz więcej szczegółów ⬇️

Wstępna konfiguracja konta

Aby poprawnie skonfigurować konto w sekcji Moja firma, należy uzupełnić następujące sekcje:

(Kliknij jedną z poniższych pozycji, aby przejść do właściwego miejsca w artykule)

Lokalizacje, Stanowiska, Pracownicy i Godziny pracy


Dodawanie lokalizacji

Utwórz lokalizacje, dla których będzie tworzony grafik pracy.

Lokalizacje zazwyczaj służą do zdefiniowania działów, pionów, punktów, lokali itp.

Ważne jest, aby dokładnie odzwierciedlały strukturę organizacji pracy w Twojej firmie.

Główną konsekwencją podziału pracowników na "lokalizacje" jest możliwość tworzenia osobnych tabeli grafiku dla zespołów, a także możliwość filtrowania zestawień i raportów.

Aby utworzyć dodatkowe lokalizacje:

Przejdź do sekcji Moja firma >> Lokalizacje.

Aby dodać lokalizację, kliknij Dodaj lokalizację.

Uzupełnij Nazwę, Miasto oraz Adres lokalizacji.

Przykład: Dwa lokale gastronomiczne i obsługa cateringu.

Dla restauracji można wykorzystać lokalizacje do podziału struktury firmy na: Kuchnię, Salę oraz Obsługę cateringu.

Przykład: Firma produkcyjna

W firmie produkcyjnej można wykorzystać lokalizacje do podziału struktury firmy na: Linie, Magazyn oraz Terminal.

Pamiętaj:

  • Jeśli w Twojej firmie jeden pracownik rotuje się między działami lub lokalami, możesz przypisać mu więcej niż jedną lokalizację.

  • Pracownik z uprawnieniami Manager ma pełny dostęp do aplikacji oraz wszystkich jej funkcji tylko w lokalizacjach, do których został przypisany

Stanowiska

Przejdź do sekcji Moja firma >> Stanowiska.

Aby dodać stanowisko, kliknij Dodaj stanowisko

Wpisz Nazwę stanowiska.

Przypisz domyślną stawkę godzinową (0 - gdy brak stawki nominalnej). Indywidualne stawki będziesz mógł uzupełnić w sekcji Pracownicy.

Przypisz kolor dla każdego stanowiska.

Dzięki temu zmiany w grafiku, tworzone dla różnych stanowisk będą łatwe do odróżnienia na pierwszy rzut oka.

Pamiętaj: Możesz wykorzystać kolor do rozróżnienia czy dana zmiana jest poranna, popołudniowa czy nocna.

Godziny pracy

Wprowadź jak najwięcej powtarzalnych godzin pracy dla danego stanowiska, aby przyspieszyć planowanie grafiku. Po zdefiniowaniu przedziałów godzinowych będą ona sugerowane przy tworzeniu zmiany.

Nie będziesz musieć wpisywać ich za każdym razem z klawiatury.

Przejdź do sekcji Moja firma >> Godziny pracy.

Aby dodać powtarzalne godziny pracy, kliknij Dodaj godziny pracy.

Wpisz przedział godzinowy oraz wybierz stanowiska, do których chcesz zastosować powtarzalne godziny.

Po tym, w sekcji Grafik pracy, przy dodawaniu zmian, będzie możliwość kliknięcia i wybrania danego przedziału godzinowego.

Pracownicy

Przejdź do sekcji Moja firma >> Pracownicy.

Aby dodać pracownika, kliknij Dodaj pracownika.

Wpisz Imię, Nazwisko oraz przypisz odpowiednią Rolę użytkownikowi ( "Pracownik" lub "Manager" ).

Uzupełnij E-mail pracownika (pole nieobowiązkowe), jeśli chcesz, aby pracownik mógł korzystać z platformy Kadromierz.

Uwaga: Jeśli podczas uzupełniania e-maila pojawia Ci się komunikat: "Podany adres e-mail został już użyty", napisz do nas na czacie z prośbą o "uwolnienie" e-maila.

Pamiętaj: Przypisz pracownikowi minimum jedną Lokalizację oraz Stanowisko.

W przeciwnym razie pracownik nie będzie widoczny w Grafiku pracy.

Możesz utworzyć dodatkowe "Role" pracowników, co pozwoli Ci na ograniczenie dostępów do poszczególnych opcji oraz na stworzenie hierarchii użytkowników.

👉 KLIKNIJ TUTAJ 👈, aby dowiedzieć się więcej szczegółów na temat procesu dodawania pracowników.

👉 KLIKNIJ TUTAJ 👈, aby dowiedzieć się, jak stworzyć i przypisać pracownikowi nową "Rolę".

Import danych firmowych do Kadromierza

Wdrażając swoją działalność w systemie Kadromierz, możesz łatwo i szybko zaimportować dane pracowników na podstawie pliku XLS (Excel).

👉 KLIKNIJ TUTAJ 👈, aby dowiedzieć się, w jaki sposób zaimportować dane swojej firmy w systemie Kadromierz.

Co dalej

👉 KLIKNIJ TUTAJ 👈, aby przejść do kolejnej części "Akademii Kadromierz" i dowiedz się więcej na temat sposobów szybkiego i skutecznego układania grafiku pracy w Kadromierzu.




📚 Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zachęcam do przeczytania poniższych artykułów:

  • Typy dostępności - dowiedz się więcej na temat sposobów oznaczania dyspozycyjności przez pracowników

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?