Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeManagerKonfiguracja konta - Moja firma
Usuwanie i dezaktywacja konta pracownika
Usuwanie i dezaktywacja konta pracownika

Moja firma - jak dezaktywować, usunąć konto pracownika

Zaktualizowano ponad 6 miesiące temu

W tym artykule wytłumaczę Ci, co zrobić z profilem pracownika, który na stałe lub tymczasowo kończy współpracę z Twoją firmą.

W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest oznaczyć jego profil jako nieaktywny.

Profil pracownika nieaktywnego przestanie wówczas figurować w zakładce Moja firma na liście pracowników aktywnych, nie będzie również widoczny w Grafiku pracy oraz na Liście obecności.

Natomiast w zakładkach Ewidencja czasu pracy oraz Eksporty nadal będą dostępne wszystkie archiwalne dane aktywności pracownika.

Jak dezaktywować konto pracownika?

Przejdź do sekcji Moja firma >> Pracownicy, wyszukaj danego pracownika, kliknij Edytuj, a następnie wybierz sekcję Dodatkowe.

Kliknij suwak, aby zmienić status pracownika z aktywny na nieaktywny.

W sekcji Ewidencja czasu pracy pracownik nieaktywny znajduje się na samym końcu listy pracowników i oznaczony jest szarym kolorem czcionki.

 

Za pracowników nieaktywnych nie są naliczane opłaty.

Co zrobić, gdy pracownik wraca do firmy, ale jego profil jest oznaczony jako nieaktywny?

Przejdź do sekcji Moja firma >> Pracownicy.

Aby wyświetlić pracowników nieaktywnych, kliknij suwak aktywni/nieaktywni.

Kliknij Edytuj przy danym pracowniku i przejdź do zakładki Dodatkowe.

Aby zmienić status pracownika ponownie na aktywny, kliknij suwak nieaktywny/aktywny i zapisz zmiany.

Jak usunąć konto pracownika?

Przejdź do sekcji Moja firma i wyszukaj danego pracownika. Kliknij Usuń, aby usunąć profil danego pracownika.

Wpisz wielkimi literami słowo POTWIERDZAM, a następnie kliknij Usuń, aby potwierdzić usunięcie profilu pracownika.

Jeśli usuniesz profil pracownika, utracisz dostęp do historii przepracowanych godzin, zarejestrowanej obecności oraz rozliczeń tego pracownika.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?