Przyznanie pracownikowi dodatkowego wynagrodzenia lub rozliczenie zaliczki w Kadromierzu odbywa się za pomocą "bonusu". Bonus może być dodani lub ujemny.


Taki bonus można dodać w sekcjach Wypłaty oraz Karta pracownika.

W pierwszej kolejności upewnij się, że włączona jest kolumna  Bonus[PLN]

Dodanie bonusu w sekcji KARTA PRACOWNIKA

Kliknij ikonę ▲ obok nazwiska pracownika, aby wyświetlić szczegóły zmian.  

Gdy pracownik był obecny na danej zmianie,
w kolumnie bonus możesz wpisać kwotę.


Na dole tabeli zobaczysz sumę bonusów.
Suma ta jest od razu dodawana do całkowitej sumy do wypłaty

Dodanie bonusu w sekcji WYPŁATY

Kliknij ikonę ▲ obok nazwiska pracownika aby wyświetlić szczegóły zmian.  

Gdy pracownik był obecny na danej zmianie,
 w kolumnie bonus możesz wpisać kwotę.

Na dole tabeli zobaczysz sumę bonusów.
Suma ta jest od razu dodawana do całkowitej sumy do wypłaty.



Kliknij tutaj aby znaleźć więcej przydatnych artykułów na temat obsługi Kadromierza.

Zobacz też:
Ustawienia rozliczenia czasu pracy

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?