Bonus

Ewidencja czasu pracy - bonus / premia / zaliczka / kara dla pracownika

Zaktualizowano ponad tydzień temu

Przyznanie pracownikowi dodatkowego wynagrodzenia lub rozliczenie zaliczki w Kadromierzu odbywa się za pomocą "bonusu". Bonus może być dodani lub ujemny.


Taki bonus można dodać w sekcji Ewidencja czasu pracy.

W pierwszej kolejności upewnij się, że włączona jest kolumna Bonus

Dodanie bonusu

Pamiętaj: Aby móc dokonać jakiejkolwiek edycji, należy najpierw przełączyć kłódkę. W przeciwnym razie pola będą zablokowane.

 

Gdy pracownik był obecny na danej zmianie,
w kolumnie bonus możesz wpisać kwotę.


W podsumowaniu nad tabelą zobaczysz sumę bonusów.
Suma ta jest od razu dodawana do całkowitej sumy do wypłaty

Jeśli nie widzisz podsumowania "Suma bonusów" możesz ją włączyć przechodząc w "Opcje >> Dostosuj podsumowanie"



📚 Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zachęcam do przeczytania poniższych artykułów:

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?