Przejdź do głównej zawartości
Bonus

Ewidencja czasu pracy - bonus / premia / zaliczka / kara dla pracownika

Zaktualizowano ponad 3 miesiące temu

Przyznanie pracownikowi dodatkowego wynagrodzenia lub rozliczenie zaliczki w Kadromierzu odbywa się za pomocą "bonusu".

Bonus może być dodani lub ujemny. Taki bonus można dodać w sekcji Ewidencja czasu pracy.

W pierwszej kolejności upewnij się, że włączona jest kolumna Bonus

Dodanie bonusu

Aby móc dokonać jakiejkolwiek edycji, należy najpierw przełączyć kłódkę. W przeciwnym razie pola będą zablokowane.

 

Gdy pracownik był obecny na danej zmianie, w kolumnie bonus możesz wpisać kwotę.


W podsumowaniu nad tabelą zobaczysz sumę bonusów. Suma ta jest od razu dodawana do całkowitej sumy do wypłaty

Jeśli nie widzisz podsumowania "Suma bonusów" możesz ją włączyć przechodząc w "Opcje >> Dostosuj podsumowanie"


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?