W tym artykule pokażę Ci, jak możesz zarządzać widokiem poszczególnych
pracowników w grafiku pracy.
Dzięki temu w łatwy sposób wyświetlisz lub ukryjesz w grafiku pracowników, którzy nie mają zaplanowanych zmian lub mają zmiany w innych lokalizacjach.
Opcja odpowiedzialna za zarządzanie widokiem pracowników w grafiku
Kliknij ikonkę oka, aby włączyć/wyłączyć opcje odpowiedzialne za zarządzanie widokiem poszczególnych pracowników w grafiku.
Pokaż pracowników bez zaplanowanych zmian
Opcja ta odpowiada za widoczność pracowników, którzy są przypisani do danej lokalizacji, ale nie posiadają zaplanowanych zmian w tej lokalizacji w danym okresie.
Pokaż zmiany z innych lokalizacji
Za pomocą tej opcji można manewrować widocznością zmian zaplanowanych w innych lokalizacjach w przypadku, gdy dany pracownik jest przypisany do kilku lokalizacji.
Włączając tę opcję, masz całościowy obraz na zaplanowany grafik zespołu i pewność, że zmiany zostały zaplanowane dla wszystkich pracowników.
Grafik pracy z wyłączoną opcją: Pokaż pracowników z innych lokalizacji.
Grafik pracy z włączoną opcją: Pokaż pracowników z innych lokalizacji.
Pokaż pracowników pomocniczych
Opcja ta pozwala wyświetlić w grafiku pracy pracowników, którzy są przypisani do danej lokalizacji jako pracownicy pomocniczy.
Po włączeniu tej opcji pracownicy pomocniczy będą widoczni na dole grafiku pracy.
Pokaż pracowników pomocniczych bez zmiany
Opcja ta pozwala wyświetlić pracowników pomocniczych, którzy są przypisani do danej lokalizacji, ale nie posiadają zmian w tej lokalizacji w danym okresie.