Przejdź do głównej zawartości
Nowe zakładki - Ewidencja czasu pracy i Eksporty

Ewidencja czasu pracy, rozliczenie czasu pracowników, nowe eksporty

Zaktualizowano ponad tydzień temu

Zdecydowaliśmy się na połączenie sekcji Karta pracownika i Wypłaty w jedną zakładkę Ewidencja czasu pracy. 🎉

Dzięki temu wszystkie czynności dotyczące rozliczenia pracowników wykonasz z poziomu jednej zakładki bez konieczności przełączania się pomiędzy różnymi sekcjami. W związku z tym przygotowałam serię artykułów dotyczących Ewidencji czasu pracy, aby w jak największym stopniu usprawnić Twoją pracę. 

Ewidencja czasu pracy

Po przejściu do Ewidencji czasu pracy należy wybrać: Okres, Stanowiska, Lokalizacje oraz Warunki zatrudnienia.

Po wczytaniu danych dla wybranych parametrów, zobaczysz podsumowanie dla konkretnych pracowników, ale także łączne zestawienie godzin, nieobecności, nadgodzin dobowych i wynagrodzenia.

Po każdej zmianie, któregoś z parametrów górnego paska nawigacji, należy kliknąć Wczytaj dane, aby wyświetlić zaktualizowane informacje.

Aby wyświetlić raport szczegółowy kliknij wiersz pracownika, którego dane chcesz zobaczyć.

Z poziomu widoku szczegółowego można dodać pracownikowi: Zmianę, Obecność lub Nieobecność.


Aby móc dokonać jakiejkolwiek edycji, należy najpierw przełączyć kłódkę. W przeciwnym razie opcje edycji będą zablokowane.

👉 KLIKNIJ TUTAJ 👈, aby dowiedzieć się więcej szczegółów dotyczących

modułu Ewidencji czasu pracy.

Nowe eksporty

Pojawi się również nowa sekcja Eksporty, w której będzie można wygenerować raporty związane z rozliczeniami i nie tylko.

Zakładkę z nowymi eksportami znajdziesz w bocznym menu pod zakładką Notyfikacje. Przejdź do zakładki Eksporty, aby wygenerować raport.

W zakładce tej widoczne są wszystkie dostępne eksporty w naszym systemie. Możesz wybrać kategorię eksportu, a także jego format. 

👉 KLIKNIJ TUTAJ 👈, aby dowiedzieć się więcej szczegółów dotyczących

nowych eksportów.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?