Nadchodzą zmiany! Zdecydowaliśmy się na połączenie sekcji Karta pracownika i Wypłaty w jedną zakładkę Ewidencja czasu pracy. 🎉
Dzięki temu wszystkie czynności dotyczące rozliczenia pracowników wykonasz z poziomu jednej zakładki bez konieczności przełączania się pomiędzy różnymi sekcjami. W związku
z tym przygotowałam serię artykułów dotyczących Ewidencji czasu pracy, aby w jak największym stopniu usprawnić Twoją pracę.
Ewidencja czasu pracy
➡️ Po przejściu do Ewidencji czasu pracy należy wybrać: Okres, Stanowiska, Lokalizacje oraz Warunki zatrudnienia.
➡️ Po wczytaniu danych dla wybranych parametrów, zobaczysz podsumowanie dla konkretnych pracowników, ale także łączne zestawienie godzin, nieobecności, nadgodzin dobowych i wynagrodzenia.
❗Pamiętaj: Po każdej zmianie, któregoś z parametrów górnego paska nawigacji, należy kliknąć Wczytaj dane, aby wyświetlić zaktualizowane informacje.
➡️ Aby wyświetlić raport szczegółowy kliknij wiersz pracownika, którego dane chcesz zobaczyć.
➡️ Z poziomu widoku szczegółowego można dodać pracownikowi: Zmianę, Obecność lub Nieobecność.
❗Pamiętaj: Aby móc dokonać jakiejkolwiek edycji, należy najpierw przełączyć kłódkę. W przeciwnym razie opcje edycji będą zablokowane.
👉 KLIKNIJ TUTAJ 👈, aby dowiedzieć się więcej szczegółów dotyczących
modułu Ewidencji czasu pracy.
Nowe eksporty
Pojawi się również nowa sekcja Eksporty, w której będzie można wygenerować raporty związane z rozliczeniami i nie tylko.
Zakładkę z nowymi eksportami znajdziesz w bocznym menu pod zakładką Notyfikacje. Przejdź do zakładki Eksporty, aby wygenerować raport.
W zakładce tej widoczne są wszystkie dostępne eksporty w naszym systemie. Możesz wybrać kategorię eksportu, a także jego format.
👉 KLIKNIJ TUTAJ 👈, aby dowiedzieć się więcej szczegółów dotyczących
nowych eksportów.
❗Uwaga: Już teraz możesz przetestować nową sekcję rozliczeń pracowników, która 19.06 zastąpi Kartę pracownika i Wypłaty, klikając przycisk poniżej
👉 SPRAWDZAM 👈