Najczęściej Zadawane Pytania
Zaktualizowano ponad tydzień temu

W tym artykule zebraliśmy najczęściej powtarzające się pytania (z ang. FAQ), które pojawiają się podczas korzystania z Kadromierza.


Urlop/Nieobecność pracownika nie nalicza się poprawnie

Prawdopodobnie urlop został niepoprawnie zaplanowany, proszę zwrócić uwagę na poniższe opcje podczas wystawiania wniosku urlopowego.


Następnie należy poprawnie zaznaczyć poniższe opcje:

  • Cały dzień - gdy opcja jest wyłączona, będzie można określić dokładny przedział godzinowy danej nieobecności

  • Pomiń weekendy - gdy opcja jest włączona, system nie będzie doliczał godzin pracy w weekendy w obrębie wybranego okresu

  • Pomiń dni wolne od pracy - gdy opcja jest włączona, system nie będzie doliczał godzin pracy w dni ustawowo wolne od pracy w obrębie wybranego okresu

  • Planuj urlop na podstawie zmian w grafiku pracy - gdy opcja jest włączona, czas urlopu/nieobecności będzie liczony na podstawie zaplanowanych zmian w grafiku pracy.

    Jeśli natomiast opcja ta jest wyłączona, każdy dzień urlopu będzie liczony jako 8 godzin. (Chyba że pracownik pracuje na część etatu. I np. dla 3/4 etatu, będzie wliczane 6 godzin).

Dodałem pracownika do systemu, ale on dalej nie może się zalogować


Upewnij się, że pracownik ma przypisany adres e-mail do profilu, a następnie prześlij pracownikowi zaproszenie do systemu.

Usunięcie/Dezaktywacja pracownika

Zalecamy, aby w przypadku, gdy kończą Państwo współpracę z danym pracownikiem nie usuwać profilu tego pracownika, a oznaczyć go jako nieaktywny. Taki profil przestanie wówczas figurować w zakładce Moja firma na liście pracowników aktywnych, nie będzie również widoczny w Grafiku pracy oraz na Liście obecności.
​
W zakładkach Ewidencja czasu pracy oraz Eksporty będzie natomiast dostępna jego historia pracy zebrana przez Kadromierz.
​
Aby oznaczyć pracownika jako nieaktywnego, proszę przejść do sekcji Moja firma >> Pracownicy, wyszukać danego pracownika kliknąć Edytuj, a następnie w oknie edycji profilu pracownika, kliknąć pasek, aby zmienić status pracownika na nieaktywny.
​

Jeśli profil pracownika zostanie usunięty, wówczas utracą Państwo dostęp do historii pracy pracownika. Natomiast oznaczając profil jako nieaktywny, zachowują Państwo dostęp do jego historii. Proszę się nie martwić, za pracowników nieaktywnych nie pobieramy opłat.

Czyszczenie pamięci podręcznej i plików cookie

Jednoczesne wyczyszczenie pamięci podręcznej i plików cookie może rozwiązać niektóre problemy występujące na stronie, np. związane z ładowaniem lub wolnym działaniem systemu.


Następnie proszę całkowicie zamknąć przeglądarkę, odczekać około 30s i ponownie zalogować się do systemu.

Wymagania systemowe dla urządzenia RCP

Minimum

Rekomendowane

System operacyjny

Android 8.0 lub iOS 10.0

Najnowsza wersja systemu

Pamięć RAM

2GB RAM

3GB RAM lub więcej

WiFi

Tak

Tak

Wielkość ekranu

min. 7 cali

8 cali

Kamera przednia

Tak

Tak

Metody kontaktu z działem obsługi klienta Kadromierz

Możesz kontaktować się z naszym działem obsługi klienta poprzez następujące kanały komunikacji:

  • numer kontaktowy +48 22 103 18 49 dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?