Cześć 👋
W tym artykule zebraliśmy najczęściej powtarzające się pytania (z ang. FAQ), które pojawiają się podczas korzystania z Kadromierza.
Zaczynamy! 😉
Urlop/Nieobecność pracownika nie nalicza się poprawnie
Prawdopodobnie urlop został niepoprawnie zaplanowany, proszę zwrócić uwagę na poniższe opcje podczas wystawiania wniosku urlopowego.
Następnie należy poprawnie zaznaczyć poniższe opcje:
Cały dzień - gdy opcja jest wyłączona, będzie można określić dokładny przedział godzinowy danej nieobecności
Pomiń weekendy - gdy opcja jest włączona, system nie będzie doliczał godzin pracy w weekendy w obrębie wybranego okresu
Pomiń dni wolne od pracy - gdy opcja jest włączona, system nie będzie doliczał godzin pracy w dni ustawowo wolne od pracy w obrębie wybranego okresu
Planuj urlop na podstawie zmian w grafiku pracy - gdy opcja jest włączona, czas urlopu/nieobecności będzie liczony na podstawie zaplanowanych zmian w grafiku pracy.
Jeśli natomiast opcja ta jest wyłączona, każdy dzień urlopu będzie liczony jako 8 godzin. (Chyba że pracownik pracuje na część etatu. I np. dla 3/4 etatu, będzie wliczane 6 godzin).
Dodałem pracownika do systemu, ale on dalej nie może się zalogować
Upewnij się, że pracownik ma przypisany adres e-mail do profilu, a następnie prześlij pracownikowi zaproszenie do systemu.
Usunięcie/Dezaktywacja pracownika
Zalecamy, aby w przypadku, gdy kończą Państwo współpracę z danym pracownikiem nie usuwać profilu tego pracownika, a oznaczyć go jako nieaktywny. Taki profil przestanie wówczas figurować w zakładce Moja firma na liście pracowników aktywnych, nie będzie również widoczny w Grafiku pracy oraz na Liście obecności.
W zakładkach Ewidencja czasu pracy oraz Eksporty będzie natomiast dostępna jego historia pracy zebrana przez Kadromierz.
Aby oznaczyć pracownika jako nieaktywnego, proszę przejść do sekcji Moja firma >> Pracownicy, wyszukać danego pracownika kliknąć Edytuj, a następnie w oknie edycji profilu pracownika, kliknąć pasek, aby zmienić status pracownika na nieaktywny.
Jeśli profil pracownika zostanie usunięty, wówczas utracą Państwo dostęp do historii pracy pracownika. Natomiast oznaczając profil jako nieaktywny, zachowują Państwo dostęp do jego historii. Proszę się nie martwić, za pracowników nieaktywnych nie pobieramy opłat.
Czyszczenie pamięci podręcznej i plików cookie
Jednoczesne wyczyszczenie pamięci podręcznej i plików cookie może rozwiązać niektóre problemy występujące na stronie, np. związane z ładowaniem lub wolnym działaniem systemu.
Czyszczenie pamięci podręcznej i plików cookies w przeglądarce Chrome
Czyszczenie pamięci podręcznej i plików cookies w przeglądarce Firefox
Następnie proszę całkowicie zamknąć przeglądarkę, odczekać około 30s i ponownie zalogować się do systemu.
Wymagania systemowe dla urządzenia RCP
| Minimum | Rekomendowane |
System operacyjny | Android 8.0 lub iOS 10.0 | Najnowsza wersja systemu |
Pamięć RAM | 2GB RAM | 3GB RAM lub więcej |
WiFi | Tak | Tak |
Wielkość ekranu | min. 7 cali | 8 cali |
Kamera przednia | Tak | Tak |
📚 Jeśli nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie, zachęcam do przeczytania poniższych artykułów:
Urlopy - odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące urlopów
Lista obecności - odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące listy obecności
Grafik pracy - odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące grafiku pracy
Rejestracja czasu pracy - odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące rejestracji czasu pracy