W tym miejscu uzupełnij dane swoich pracowników. Po zalogowaniu do systemu będą mogli online: sprawdzać swój grafik, informować Cię o swojej dostępności czy chęci wymiany swojej zmiany.
Każdy z pracowników musi mieć przypisane co najmniej jedno stanowisko i lokalizację, jeżeli potrzebujesz możesz przypisać pracownikowi więcej stanowisk i lokalizacji.
- Aby dodać pozycję Pracownik kliknij w przycisk "Dodaj pracownika".
- Obowiązkowo wypełnij pola Imię, Nazwisko, Stanowisko, Lokalizacja.
- Zaznacz w polu Manager "TAK", jeśli chcesz, aby pracownik miał dostęp do konta managerskiego. Manager może zarządzać tylko lokalizacjami, do których jest przypisany.
- Po wybraniu stanowiska dla danego pracownika zostanie wczytana domyślna stawka godzinowa, jeśli została zdefiniowana. Aby nadać pracownikowi indywidualną stawkę edytuj pole obok nazwy stanowiska.
- E-mail jest jednocześnie loginem pracownika. Na ten adres zostanie wysłane zaproszenie do platformy.
- Numer telefonu jest niezbędny jeżeli chcesz przesyłać pracownikom notyfikacje SMS.
Porady:
- Możesz edytować PIN do rejestracji wejść/wyjść pracownika. (dla wygody pracownika ustaw taki sam PIN jak w innym systemie, z którego korzystasz np. POS)
Zobacz też:
Moja firma - zaproszenie pracownika.