Przejdź do głównej zawartości
Etykiety

Dodawanie etykiet do obecności pracowników

Zaktualizowano ponad 3 miesiące temu

W tym artykule wytłumaczę Ci, jak stworzyć i edytować etykiety (tzw. tagi), a następnie przypisać je do obecności pracownika.

Jeśli na swoim koncie nie masz dostępu do dodania etykiet, upewnij się, że masz nadane odpowiednie uprawnienia. Tworzenie etykiet jest domyślnie włączone dla każdego konta z opcją "Możliwość edycji obecności pozostałych".

Przejdź do zakładki "Moja firma >> Role", a następnie "Sekcja - Lista obecności >> Możliwość tworzenia, edycji oraz usuwanie typów etykiet".


KLIKNIJ TUTAJ, aby dowiedzieć się, jak edytować uprawnienia w systemie.

Dodanie etykiety z poziomu zakładki Lista obecności


Aby dodać etykietę do obecności, przejdź do zakładki Lista obecności, wyszukaj dzień oraz danego pracownika i kliknij na pasek obecności.
W polu etykiety możesz wybrać już utworzoną etykietę z listy bądź stworzyć nową wpisując jej nazwę i klikając Zapisz.


Dodanie etykiety z poziomu zakładki Ewidencji czasu pracy

Aby dodać etykietę do obecności, przejdź do sekcji Ewidencja czasu pracy, wyszukaj danego pracownika za pomocą lupki, a następnie kliknij wiersz odpowiadający temu pracownikowi, aby przejść do widoku szczegółowego lub kliknij Pokaż szczegóły.


Kliknij Opcje >> Edytuj, a następnie w polu etykiety, możesz wybrać już utworzoną etykietę z listy, bądź stworzyć nową wpisując jej nazwę i klikając Zapisz.

Jeśli nie widzisz kolumny Etykiety po swojej stronie, to należy włączyć jej widoczność w podanym widoku. Wystarczy kliknąć ikonkę kolumn i zaznaczyć podaną kolumnę.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?