WERSJA 1.36.4 (25.09.2024)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Poprawienie wydajności w zakładce "Grafik pracy"
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego z funkcją drag&drop podczas planowania zmian w grafiku
Poprawienie błędu związanego z generowaniem eksportów
Poprawienie błędu związanego z dodaniem wymiany zmiany w przypadku zmian, które się zazębiają.
WERSJA 1.36.3 (12.09.2024)
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego z zatwierdzaniem nadgodzin
Poprawienie błędu związanego z sortowaniem kolumn w ewidencji czasu pracy
Poprawienie błędu związanego z brakiem możliwości usunięcia lokalizacji
Poprawienie błędu związanego z formularzem do resetowania hasła
Poprawienie błędu związanego ze zliczaniem podsumowania w nowych raportach.
WERSJA 1.36.1 (29.08.2024)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Odświeżenie stylistyki eksportu grafiku - możliwość wydrukowania grafiku w kolorze
Dodanie kolumn "Plan" i "Różnica" w ewidencji czasu pracy
Dodanie możliwości otrzymywania powiadomień o wymianie zmiany
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego z widocznymi pracownikami nieaktywnymi w widoku limitów
Poprawienie błędu z brakiem możliwości grupowego zatwierdzenia dostępności
Poprawienie błędu związanego z niepoprawnym wyliczeniem limitu urlopów na koncie pracownika
WERSJA 1.36.0 (22.08.2024)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie nowej zakładki Raporty
Dodanie opcji Grupowania pracowników w zakładce Grafik pracy.
Dodanie możliwości zaznaczenia dłuższego okresu w zakładce Lista obecności
Dodanie funkcji grupowego dodania obecności do zmian w grafiku w zakładce Lista obecności
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego z importem pracowników
Poprawienie błędu związanego z błędnym wyświetlaniem notatki w grafiku pracy
Poprawienie błędu związanego z niepoprawnym zaznaczaniem pól w trybie klawiatury
WERSJA 1.35.0 (15.07.2024)
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego z sortowaniem eksportów po formacie pliku
Poprawienie błędu związanego z dodawaniem dostępności
Poprawienie błędu związanego z niepoprawnym wyświetlaniem stawki poprzedniego kontraktu
Poprawienie błędu związanego z wydrukiem wniosku urlopowego w pliku PDF
WERSJA 1.34.1 (28.05.2024)
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego z kopiowaniem zmian w grafiku
Poprawienie błędu związanego z przenoszeniem wierszy w eksporcie grafiku do pliku PDF
Poprawienie błędu związanego z losowym niegenerowaniem się eksportów
Poprawienie błędu związanego z błędnym wyświetlaniem otwartych zmian w grafiku
WERSJA 1.34.0 (07.05.2024)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Wdrożenie nowej funkcjonalności Udostępnienia pracowników i udostępnienie jej wybranym klientom.
Dostosowanie wszystkich wymaganych opcji w aplikacji pod nową funkcjonalność
Poprawki błędów w systemie:
Poprawa czcionki w eksporcie grafiku do pliku PDF
WERSJA 1.33.4 (18.04.2024)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie informacji, czy pracownik może pracować w godzinach nocnych
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego z brakiem notyfikacji o utworzeniu wniosku urlopowego wymagającego akceptacji
Poprawienie błędu związanego z błędnie liczonym bilansem godzin w przypadku daty zatrudnienia
WERSJA 1.33.3 (27.03.2024)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie powiadomienia PUSH dla Pracownika, w sytuacji, w której jego zapis na otwartą zmianę zostanie odrzucony lub gdy ta zmiana zostanie usunięta
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego z nadpisywaniem wyboru filtrów w zakładce Eksporty
Poprawienie błędu związanego z grupową edycją początku okresu rozliczeniowego
Poprawienie błędu związanego z nadpisywaniem ustawień warunków zatrudnienia
WERSJA 1.33.2 (13.03.2024)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Wprowadzenie poprawek do algorytmu w automatycznym grafiku pracy
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego z brakiem możliwości resetu hasła z aplikacji mobilnej
Poprawienie błędu związanego z usunięciem lokalizacji w systemie
Poprawienie błędu związanego z wylogowywaniem z systemu podczas rejestracji przez Google OAuth
WERSJA 1.33.1 (26.02.2024)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie nowej funkcjonalności Wgląd w Ewidencję godzin z poziomu Pracownika
Dodanie możliwości wyboru i sortowania kolumn w raporcie szczegółowym w formacie Excel
Dodanie kolumny Od/Do Grafik w eksporcie Karta ewidencji czasu pracy w formacie PDF
Poprawa sposobu wyświetlania urlopów w zakładce Grafik pracy
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego z niezakończonymi przerwami w liście obecności
Poprawienie błędu związanego z importem grafiku.
Poprawienie błędu związanego z przydzielaniem zmian ponad dobowy wymiar czasu pracy w szablonie elastycznym
WERSJA 1.33.0 (21.12.2023)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Wdrożenie nowej funkcjonalności Kontrakty i udostępnienie jej wybranym klientom.
Dostosowanie modala edycji pracownika pod Kontrakty dodając nowe pola: Kontrakty, Data rozpoczęcia kontraktu, Data zakończenia kontraktu
Dostosowanie wszystkich wymaganych opcji w aplikacji pod nową funkcjonalność
Wdrożenie nowej funkcjonalności Wgląd w Ewidencję godzin z poziomu Pracownika i udostępnienie jej wybranym klientom. W ramach tej funkcjonalności:
W sekcji Ustawienia >> Opcje dodano opcje: Pracownik ma wgląd w ewidencję przepracowanych godzin, Pokazuj niezatwierdzone dni, Pokazuj wynagrodzenie
W sekcji Role >> Rozliczenia i ewidencja godzin dodano nowy checkbox Dostęp do własnej Ewidencji czasu pracy
Dodanie tooltipu do nowego checkboxa Dostęp do własnej Ewidencji czasu pracy
WERSJA 1.32.0 (27.11.2023)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie nowej funkcjonalności Etykiety w sekcjach: Lista obecności i Ewidencja czasu pracy.
Dodanie nowej kolumny Etykiety w raporcie Szczegółowy raport czasy pracy.
Wdrożenie biblioteki z prefiksem numerów telefonów dla różnych krajów podczas rejestracji konta.
Zmiana formy wyświetlania kafelków dotyczących celu rejestracji na checkboxy podczas rejestracji konta.
WERSJA 1.30.0 (09.11.2023)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie nowej metryki Niedopracowania w raportach: Szczegółowy raport czasu pracy i Sumaryczny raport czasu pracy.
Dodanie nowej funkcjonalności Zatwierdzanie Dni Pracy w sekcji Ewidencja czasu pracy.
Dodanie nowej opcji w sekcji Ustawienia >> Opcje odpowiedzialnej za włączanie/wyłączanie funkcjonalności Zatwierdzanie Dni Pracy, a także kolumny Status w sekcji Ewidencja czasu pracy.
Dodanie krótkich opisów opcji widocznych w sekcji Ustawienia >> Opcje.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego z dostosowaniem buttonów na stronie logowania do rozdzielczości ekranu telefonu.
Poprawienie błędu związanego z błędnie wyświetlanym zakresem dat
w raporcie Miesięczna karta ewidencji czasu pracy.
Poprawienie błędu związanego z wyświetlaniem kolumny Status w sekcji Ewidencja czasu pracy.
WERSJA 1.29.1 (25.10.2023)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie placeholdera "POTWIERDZAM", a następnie kliknij USUŃ w każdym modalu wymagającym potwierdzenia akcji usunięcia.
Ujednolicenie widoku w sekcji Pulpit poprzez dodanie brakujących widgetów
i zmianę nazw nagłówków.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego ze znikającymi popoverami.
Poprawienie błędu związanego z logowaniem za pomocą loginu i hasła
w sytuacji kiedy konto zostało zarejestrowane przez Google. Od teraz w takim przypadku przy próbie zalogowania się za pomocą loginu i hasła zostanie wyświetlony tour, który poinformuje o konieczności zalogowania się przez Google.
Poprawienie błędu związanego z dostępem do opcji Przerwy w modalu ustawień rozliczeń w przypadku rozliczenia na podstawie grafiku pracy. Od teraz po zmianie formy rozliczenia na rozliczenie z grafiku pracy, moduł przerw zostanie zablokowany.
WERSJA 1.29.0 (16.10.2023)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Modyfikacja treści komunikatów w sekcji Notyfikacje. Od teraz z poziomu tej sekcji sprawdzisz bardziej szczegółowe informacje dotyczące danego zdarzenia.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego z wczytywaniem odbiorów nadgodzin w sekcji Grafik pracy.
Poprawienie błędu związanego z generowaniem eksportów przez managera w przypadku włączonej na koncie opcji odpowiadającej za okresową zmianę hasła.
Poprawienie błędu związanego z filtrowaniem danych w eksporcie Nieobecności.
Poprawienie błędnego opisu w popoverze przy drag & drop.
WERSJA 1.28.0 (28.09.2023)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Opublikowanie odbiorów nadgodzin dla wszystkich kont.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego z usuwaniem wniosku urlopowego w przypadku włączonej na koncie blokady edycji zmian.
Poprawienie błędu związanego z odświeżaniem danych po usunięciu odbioru nadgodzin w sekcji Ewidencja czasu pracy.
Poprawienie błędu związanego z wylogowaniem z systemu po usunięciu stanowiska.
Poprawienie błędu związanego z wyświetlaniem
Nazwy nieobecności
iKodu nieobecności
dotyczących odbioru nadgodzin w eksporcie Nieobecności.
WERSJA 1.27.8 (12.09.2023)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie tooltipu informującego o czasie trwania nieobecności godzinowej
lub odbioru nadgodzin w widoku jednodniowym w sekcji Lista obecności.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego z wylogowaniem z systemu po kliknięciu bloczka niezakończonej obecności w sekcji Lista obecności.
Poprawienie błędu związanego z odświeżaniem danych w sekcji Lista obecności.
Poprawienie błędu związanego z migającym tooltipem informującym
o zaplanowanej nieobecności w sekcji Lista obecności.
Poprawienie błędu związanego z odświeżaniem danych po wprowadzeniu odbioru nadgodzin w sekcji Ewidencja czasu pracy.
Poprawienie błędu związanego z błędnie wyświetlaną metryką
Plan/Różnica
w przypadku nieobecności w godzinach.Poprawienie błędu związanego z błędnie wyświetlaną metryką
Suma godzin
w sekcji Ewidencja czasu pracy w przypadku obecności i nieobecności niezaakceptowanej.
WERSJA 1.27.7 (29.08.2023)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie możliwości zapisywania i kopiowania linków URL w sekcji Grafik pracy mając wybrane dane kryteria: Lokalizacje, Stanowiska, Warunki zatrudnienia.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego z błędnie wyliczaną normą godzin dla pracowników z zadeklarowaną datą zatrudnienia/zwolnienia w eksporcie Sumaryczny raport czasu pracy.
Poprawienie błędu związanego z zapamiętywaniem okresu generowanego eksportu.
Poprawienie błędu związanego z błędnie wyliczaną metryką
Suma godzin do przepracowania
w eksporcie Karta ewidencji czasu pracy.Poprawienie błędu związanego z wyświetlaniem skrótów dostępności:
Wolne
za pracę w niedzielę
,Wolne za pracę w święto
w eksporcie Karta ewidencji czasu pracy.Poprawienie błędu związanego z publikacją grafiku pracy przy włączonej opcji: Blokuj publikowanie grafiku naruszającego reguły kodeksu pracy.
WERSJA 1.27.6 (17.08.2023)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie możliwości sortowania pracowników w raporcie Sumaryczne zestawienie czasu pracy zgodnie z wybraną metodą sortowania w sekcji Ewidencja czasu pracy.
Dodanie opcji umożliwiającej odznaczenie wszystkich filtrów w zakładce Grafik pracy i Lista obecności.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego z aktualizacją limitów urlopu w sekcji Urlopy i delegacje.
Poprawienie błędu związanego z edycją godzin obecności za pomocą ikonki ołówka w sekcji Lista obecności.
Poprawienie błędu związanego z zapamiętywaniem wybranych kolumn podczas generowania eksportów w sekcji Ewidencja czasu pracy.
Poprawienie błędu związanego z widocznym pracownikiem poza okresem zatrudnienia w modalu generowania grafiku za pomocą szablonu podstawowego.
Poprawienie błędu związanego z brakiem podsumowania zaplanowanych godzin w Eksporcie grafiku do PDF dla okresu dłuższego niż tydzień.
Poprawienie błędu dotyczącego niewidocznych otwartych zmian w zakładce Grafik pracy po stronie pracownika.
WERSJA 1.27.5 (27.07.2023)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Udoskonalenie wyświetlania informacji dotyczącej zatwierdzonego czasu pracy
w nadgodzinach. Od tej pory nie klasyfikujemy tego jako alertu, ale wyświetlamy tę informację za pomocą odpowiedniej ikonki przy danej godzinie w sekcji Ewidencja czasu pracy.
Dodanie możliwości dostosowania podsumowania metryk według własnych preferencji w widoku grupowym i pojedynczym w zakładce Ewidencja czasu pracy.
Dodanie możliwości ukrycia kolumny Alerty w widoku grupowym i pojedynczym w sekcji Ewidencja czasu pracy.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego z błędnym generowaniem kolumn w raporcie Karta ewidencji czasu pracy.
Poprawienie błędu związanego z nadgodzinami średniotygodniowymi w sekcji Ewidencja czasu pracy.
Poprawienie błędu związanego z nadgodzinami w raporcie Karta ewidencji czasu pracy.
WERSJA 1.27.4 (20.07.2023)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Udoskonalenie eksportu Karta ewidencji czasu pracy.
Dodanie możliwości zbiorczego usunięcia zmian, obecności i nieobecności wykraczające poza datę zatrudnienia pracownika.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędów związanych z urlopami.
Poprawienie błędu związanego z błędną liczbą stanowisk dla kont freemium.
Poprawienie błędu związanego z błędnie wyświetlaną normą miesięczną
w Sumarycznym raporcie czasu pracy dla pracowników zatrudnionych na umowę zlecenie.
Poprawienie wyświetlania błędnej wartości godzin realnych w sekcji Raporty.
WERSJA 1.27.3 (12.07.2023)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie nowego eksportu Raport obecności, dzięki któremu będzie można wyświetlić edycje czasu pracy dokonane przez managerów.
Dodanie opcji filtrowania listy obecności w widoku dniowym i tygodniowym według statusu obecności.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego z łączeniem się zmian podczas generowania grafiku za pomocą szablonu podstawowego.
Poprawienie błędu związanego z brakiem otrzymywania powiadomień dotyczących akceptowania zapisania się na otwartą zmianę w aplikacji mobilnej Kadromierz Pracownik.
Poprawienie błędów stylistycznych w sekcji Ewidencja czasu pracy.
Poprawienie błędu związanego z wyświetlaniem pracowników nieaktywnych w modalu dodawania obecności w Liście obecności
WERSJA 1.27.2 (28.06.2023)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie nowych eksportów: Nieobecności i Eksport harmonogramu do systemu R2Płatnik.
Wprowadzenie zmiany wczytywania i odświeżania danych w Ewidencji czasu pracy w widoku pojedynczym.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego z przejściem w szczegóły pracownika z poziomu Grafiku pracy.
Poprawienie błędów związanych z urlopami.
Poprawienie błędów związanych z bonusami w widoku w Ewidencji czasu pracy w widoku pojedynczym.
Poprawienie błędu związanego z przesunięciem kafelków dostępności w widoku dostępności w Grafiku pracy.
WERSJA 1.27.1 (22.06.2023)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie tooltipów z wyjaśnieniami do Ustawień rozliczeń czasu pracy.
Ujednolicenie formatu modali dodawania zmiany, obecności i urlopu.
Dodanie nazwy firmy do nagłówka w eksporcie Karta ewidencji czasu pracy.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego ze zbiorczą edycją pracowników.
Poprawienie błędów związanych z wczytywaniem i odświeżaniem danych oraz zatwierdzaniem nadgodzin w widoku Karta pracownika.
Poprawienie błędu związanego z dodawaniem powtarzających się zmian w widoku stanowisk w Grafiku pracy.
WERSJA 1.27.0 (19.06.2023)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Włączenie użytkownikom nowej zakładki Ewidencja czasu pracy, która zastępuje dotychczasowe zakładki Kartę pracownika i Wypłaty.
Udoskonalenie wyliczania nadgodzin dobowych. Dodanie Nadgodziny potencjalnie średniotygodniowe i Dopełnienia.
Udoskonalenie odbiorów nadgodzin.
Dodanie nowego eksportu Nadgodziny Dobowe i Nadgodziny Średniotygodniowe.
Wprowadzenie zmian wizualnych w zakładce Eksporty.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędów związanych z wyświetlaniem wartości rozliczenia czasu pracy.
Poprawienie błędów związanych z eksportami.
Poprawienie błędów związanych z metrykami budżetu.
WERSJA 1.26.4 (15.05.2023)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie obsługi zapamiętywania wybranych opcji w modalach generowania eksportów.
Dodanie oznaczenia zmian z innych lokalizacji i legendę w eksporcie PDF generowanym w widoku Grafiku pracy.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędów związanych z tabelą budżet w widoku Grafik pracy.
Poprawienie błędu związanego z niepoprawnym formatem czasu przerwy w widoku Lista obecności.
WERSJA 1.26.3 (19.04.2023)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie opcji wysłania zaproszenia do pracownika przy wprowadzeniu go do systemu.
Zablokowano możliwość dodawania zmian poza okresem zatrudnienia pracownika w widoku Grafiku.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędów związanych z wymianą zmiany w widoku Grafiku.
Poprawienie błędnej numeracji modali generowania eksportów w widoku Eksporty.
Poprawienie błędu związanego z wylogowywaniem z konta, na którym usunięte są wszystkie stanowiska lub lokalizacje.
Poprawienie błędnego wyświetlania bilansu godzin przy ustawieniu przynajmniej 2-miesięcznego okresu rozliczeniowego.
Poprawienie błędnego wyświetlania obecności niezakończonej w Karcie pracownika.
WERSJA 1.26.2 (30.03.2023)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie możliwości filtrowania stanowisk w wierszach Otwarte zmiany i Wymiana zmiany w Grafiku pracy.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędów w widoku Listy obecności.
Poprawienie błędów w widoku Grafik pracy.
Poprawienie błędów związanych z wylogowywaniem użytkowników.
WERSJA 1.26.1 (09.03.2023)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie modala umożliwiającego wprowadzanie wielu pracowników do systemu Kadromierz z poziomu widoku Moja firma / Pracownicy.
Wdrożenie drobnych zmian w zakładce Lista obecności.
Wprowadzenie zmiany widoku sumy notyfikacji na koncie użytkownika.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędów związanych z wylogowywaniem użytkowników z niektórych widoków aplikacji.
WERSJA 1.25.6 (23.02.2023)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie możliwości szybszego wprowadzania zmian z poziomu modalu dodawania zmian w Grafiku pracy.
Wprowadzenie zmian w modalu dodawania urządzeń pozwalających na rejestrację czasu pracy.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego z targetami budżetu w widoku Grafiku pracy.
Poprawienie błędu związanego z widokiem dostępności w Grafiku pracy.
WERSJA 1.25.5 (09.02.2023)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Wprowadzenie modyfikacji opcji w Widoku wniosków dostępnych z poziomu zakładki Urlopy i delegacje.
Wprowadzenie modyfikacji opcji Przypisz automatycznie otwarte zmiany w widoku Grafiku pracy.
Wprowadzenie zmian wizualnych w tabeli budżet w widoku Grafiku pracy.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego z brakiem wyświetleniem bilansu godzin w widoku Grafiku pracy.
Poprawienie wyświetlania błędnej liczby zaplanowanego personelu na wykresie w Grafiku pracy.
Poprawienie opcji dodawania prognozowanego grafiku na bazie szablonu elastycznego.
WERSJA 1.25.4 (24.01.2023)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Umożliwienie użytkownikom rejestracji kont i logowania za pomocą konta Google.
Dodanie opcji zamiany zmian pracownikom poprzez drag&drop w Grafiku pracy.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędów związanych z datami w kalendarzu urlopów.
WERSJA 1.25.3 (12.01.2023)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Uporządkowanie wyświetlanych opcji dostępnych przy automatycznym generowaniu grafiku pracy.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędów związanych z Grafikiem Pracy.
WERSJA 1.25.2 (21.12.2022)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie do widoku Listy obecności możliwości wprowadzania obecności pracownikom, którzy nie mają zmiany w danym dniu.
Wprowadzenie modyfikacji wizualnych w Grafiku pracy na koncie Pracownika.
Wprowadzenie zmiany dotyczącej generowania grafiku w tle, która pozwala na pracę z grafikiem pracy w innych lokalizacjach.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego z targetami budżetu.
WERSJA 1.25.1 (15.12.2022)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie nowej funkcjonalności - Data zatrudnienia i Data zwolnienia, która pozwoli na poprawne obliczenia normy w pierwszym i ostatnim miesiącu pracy dla pracownika. Funkcjonalność jest dostępna z poziomu sekcji Moja firma, w zakładce Pracownicy i będzie włączona na prośbę klienta.
Wprowadzenie modyfikacji wizualnych w Grafiku pracy na koncie Pracownika.
WERSJA 1.25.0 (08.12.2022)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie nowej funkcjonalności - Metryki budżetu w widoku Grafiku pracy. Dzięki niej możemy porównać zaplanowane godziny pracy w grafiku z metrykami w innych systemach. Metryki budżetu będą włączone na prośbę klienta.
Dodanie możliwości powtarzania wydarzeń i notatek w wybranym okresie, w widoku Grafiku pracy.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego z wprowadzaniem adresu miejscowości bez ulic.
Poprawienie błędu związanego z liczbą nowych wiadomości na czacie.
Poprawienie błędu dotyczącego błędnej daty na wydruku wniosku urlopowego.
WERSJA 1.24.1 (23.11.2022)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie nowej roli "Możliwość edycji obecności osób z wyższą lub równą rangą" dostępnej z poziomu sekcji Moja firma w zakładce Role. Przy włączonej tej opcji manager z rolą o niższej randze będzie mógł edytować obecności managera z rolą o wyższej randze.
W Grafiku pracy generując grafik wg szablonu podstawowego została dodana możliwość wyboru stanowisk, dla których będzie generowany grafik.
Poprawienie widoku kafelków dostępności w zdefiniowanych godzinach w widoku jednodniowym Grafiku pracy, w widoku dostępności.
Poprawienie wyglądu modala edycji zmiany w widoku Grafiku pracy.
Przywrócenie możliwości usuwania urlopów w zakładce Typy urlopów w sekcji Moja firma.
Zablokowanie trybu klawiatury w widoku Grafiku pracy w widoku dostępności.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu przy usunięciu roli bez wskazania roli zastępczej. Od teraz wymagamy, by użytkownik podał rolę zastępczą.
Poprawienie błędu dotyczącego edytowania roli pracownika o wyższej randze przez pracownika z rolą o niższej randze.
Poprawienie błędów związanych z przypisywaniem zmian z wiersza Otwarte zmiany w widoku Grafiku pracy.
Poprawienie błędu związanego z anulowaniem wniosku urlopowego przez pracownika i poprawnym wykonaniem ekportu grafiku pracy do pliku XLS przez managera.
WERSJA 1.24.0 (26.10.2022)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie nowej wersji czatu.
Zablokowanie możliwości dodania szablonów o tej samej nazwie w widoku Grafiku pracy.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie widoku dostępności.
Poprawienie błędu związanego z importem pracowników.
Poprawienie sortowania wierszy w zakładkach sekcji Moja firma.
WERSJA 1.23.0 (29.09.2022)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie prognozy pogody do widoku Grafiku pracy.
Dodanie auto podpowiedzi adresu lokalizacji w Moja firma w zakładce Lokalizacje.
Zmienienie formatu notatek i wydarzeń podczas wybrania jednej lokalizacji w widoku Grafiku pracy.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego z usuwaniem nieopublikowanych zmian.
Poprawienie błędu związanego w generowanym eksporcie XLS z Grafiku pracy.
Poprawienie zatwierdzania nadgodzin przy wpisanych bonusach.
WERSJA 1.22.5 (15.09.2022)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie nowego widoku zakładki Eksporty, który zawiera opisy wszystkich eksportów oraz historię generowanych eksportów na koncie.
W widoku Grafiku pracy w celu optymalizacji rozkładu zmian zmieniono parametry przy generowaniu grafiku za pomocą szablonu podstawowego, a przy generowaniu grafiku z szablonu elastycznego zmieniono ustawienia domyślnych parametrów.
Dodanie ikonki odświeżania danych do widoku Grafiku pracy i Listy obecności.
Dodanie wykresu liczby pracowników do widoku Grafiku pracy dla jednego dnia.
Dodanie informacji o czasie trwania urlopu w szczegółach urlopu, w kalendarzu dostępnym z poziomu zakładki Urlopy i delegacje.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie ustawienia wiersza Wymiana zmiany w widoku Grafiku pracy.
Poprawienie błędu związanego z usuwaniem lokalizacji i stanowisk w zakładce Moja firma.
WERSJA 1.22.4 (25.08.2022)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie nowej funkcjonalności - rocznego kalendarza nieobecności, w którym możesz zobaczyć szczegóły danej nieobecności. Kalendarz jest dostępny z poziomu widoku Urlopy i delegacje.
Dodanie dwóch nowych opcji definiowania targetów budżetu w widoku Grafiku pracy. Od tej wersji targety budżetu możesz bezpośrednio uzupełnić ręcznie w systemie lub obliczyć je na postawie metryki %COL i SPMH.
Dodanie czytelnych grafik informacyjnych dotyczących statusu płatności m. in. o upłynięciu terminu płatności, zablokowanym koncie, a także opłaconej fakturze.
Wprowadzenie obsługi drag and drop w widoku Dostępności.
Dodanie widoku liczby godzin zaplanowanych w Grafiku pracy dla kont pracowników.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie treści komunikatów, które wyświetlają się przy pobieraniu szablonów plików Excel oraz przy imporcie tych plików z danymi do systemu.
Poprawienie filtrowania zawartości wierszy po nazwie w zakładce Moja firma.
Poprawienie błędu dotyczącego obliczania czasu trwania urlopu.
WERSJA 1.22.3 (09.08.2022)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie informacji o warunku zatrudnienia pracownika i związanych z nim parametrów w widoku Grafiku pracy. Od teraz nie musisz sprawdzać tych informacji przechodząc do modalu pracownika w Moja firma.
Przeniesienie opcji filtrowania widoku pracowników w Grafiku pracy w oddzielne miejsce nad tabelą.
Wprowadzenie modyfikacji wyświetlania pracowników w zależności od włączonych opcji w Grafiku pracy.
Dodanie podstawowych typów dostępności do widoku Typów dostępności w sekcji Moja firma.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu związanego z edycją pracownika dla użytkownika, który nie posiada uprawnienia do edycji.
Poprawienie błędu związanego z targetem budżetu w Grafiku pracy.
WERSJA 1.22.2 (18.07.2022)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie opcji Edycja danych w sekcji "Budżet", dzięki której możesz zaplanować sprzedaż oraz efektywność pracowników w tabeli budżet. Opcja edycji dostępna jest z poziomu zakładki Role.
Dodanie opcji ustalenia targetu dla budżetu godzinowego i budżetu kosztów w widoku Grafiku pracy dla wszystkich Freemium.
Wprowadzenie modyfikacji w generowanym pliku Excel z systemu Kadromierz do systemu Comarch, który możemy otrzymać z poziomu zakładki Eksporty.
Zmienienie sposobu liczenia czasu trwania nieobecności dla pracownika z brakiem tygodniowej normy w warunku zatrudnienia.
Nadanie nazwy “Sortowanie” dla filtra w Liście obecności.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędów związanych z filtrami stanowisk w Grafiku pracy.
Poprawienie błędów związanych z importem budżetu.
Poprawienie błędów związanych z działaniem prognozowanego grafiku.
Poprawienie błędów związanych z wykresem Sprzedaż na roboczogodzinę w zakładce Raporty.
WERSJA 1.22.1 (24.06.2022)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie opcji ustalenia targetu dla budżetu godzinowego i budżetu kosztów w widoku Grafiku pracy. Teraz możesz szybko porównać, czy planując grafik nie przekroczysz narzuconego targetu dla danej lokalizacji.
Dodanie nowego Eksportu “Raport dobowy sprzedaży”, w którym możesz porównać prognozowaną i wykonaną sprzedaż w danej lokalizacji.
Dodanie do widoku Grafiku pracy opcji wczytania prognozowanego grafiku na podstawie utworzonego wcześniej szablonu elastycznego lub podstawowego.
WERSJA 1.21.3 (07.06.2022)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie automatycznego układania grafiku, które umożliwia sprawiedliwy przydział zmian dla pracowników.
Umożliwienie wyeksportowania dostępności: Dostępny, Niedostępny, Dostępny w Godzinach do pliku PDF w widoku Grafiku Pracy.
Poprawienie funkcjonalności Importu Godzin Pracy dostępnej z poziomu Wypłat, od tej wersji błędy związane z importem pokazywane są w oknie aplikacji.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu powodującego niepoprawne obliczanie sumy przerw w widoku Listy Obecności.
Poprawienie błędów związanych z działaniem tabeli budżet.
Poprawienie błędów w widokach Grafik Pracy i Lista Obecności.
WERSJA 1.21.2 (16.05.2022)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie nowego typu eksportu - Statystyki Czasu Pracy dostępnego z poziomu Eksporty. Można w nim sprawdzić Czas Pracy w odniesieniu do Lokalizacji, Stanowisk i Rodzajów Zatrudnienia.
Od tej wersji można jeszcze szybciej rozdysponować otwarte zmiany, używając do tego nowej funkcji dostępnej w menu w widoku Grafiku Pracy - "Przypisz automatycznie otwarte zmiany".
Możliwość włączenia/wyłączenia widoczności zmian z innych lokalizacji oraz włączenia/wyłączenia widoczności pracowników bez przypisanych zmian.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędów w widoku Grafiku Pracy i Listy Obecności.
WERSJA 1.21.1 (05.05.2022)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Nowa Funkcjonalność - Chat. Od tej wersji dostępny jest czat, dzięki któremu możesz komunikować się ze swoimi pracownikami jeszcze skuteczniej. Czat dostępny jest zarówno w wersji przez przeglądarkę, jak i z aplikacji mobilnej Kadromierz Pracownik.
Dodanie nowego typu uprawnienia, blokującego dostęp do listy pracowników nieaktywnych.
Dodanie możliwości tworzenia szablonu grafiku bazując na już istniejącym szablonie.
Poprawienie widoku Grafiku Pracy dla Pracowników korzystających z aplikacji poprzez przeglądarkę.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu w obliczaniu długości trwania urlopu liczonego na podstawie zmian dodawanego w dni wolne od pracy.
Poprawienie błędu powodującego brak możliwości generowania grafiku pracy dla szablonu elastycznego
Poprawienie innych błędów w widoku Grafiku Pracy i Listy Obecności.
WERSJA 1.20.6 (22.04.2022)
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędów powodujących niepoprawne skalowanie wykresu z liczbą pracowników w widoku Grafik Pracy.
WERSJA 1.20.5 (12.04.2022)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Przebudowanie wyglądu eksportu PDF dostępnego z poziomu sekcji Eksporty.
Dodanie nowej kolumny "Data Utworzenia" w sekcji Moja Firma, w zakładce Pracownicy.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu w widoku Ustawień Lokalizacji dotyczący parametrów dł. i sz. geograficznej.
Poprawienie błędu powodującego brak widoczności akceptującego wniosek w widoku Urlopy i Delegacje.
Poprawienie błędów związanych z obsługą przerw w widoku Listy obecności.
Poprawienie błędu uniemożliwiającego usunięcie notatki z tabeli wydarzeń w widoku miesięcznym.
Poprawienie innych błędów w widoku Grafiku Pracy.
WERSJA 1.20.4 (31.03.2022)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie nowego typu konta - Konto Freemium - umożliwiającego korzystanie w ograniczonym zakresie z aplikacji Kadromierz całkowicie za darmo.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędów w widoku Grafiku Pracy.
WERSJA 1.20.3 (15.03.2022)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Wprowadzenie zmian dotyczących widoku Grafik Pracy, które są związane z Otwartymi Zmianami.
Poprawki błędów w systemie:
Poprawienie błędu uniemożliwiającego zmianę hasła w panelu Ustawień w zakładce Twoje Dane.
Poprawienie błędu związanego z działaniem tabeli budżet w widoku Grafik Pracy.
Poprawienie błędu w Automatycznym planowaniu grafiku dla szablonów elastycznych, związanego z parametrem "Uwzględnij dotychczas zaplanowany grafik".
WERSJA 1.20.2 (22.02.2022)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie nowego ekranu "on-boarding'owego" dla nowych kont. Nowi użytkownicy mają teraz znacznie łatwiejsze zadanie przy wstępnej konfiguracji konta!
WERSJA 1.20.1 (14.02.2022)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie "Trybu szybkiej edycji" w sekcji "Grafik pracy". Teraz możesz nawigować, zaznaczać, przesuwać i kopiować zmiany za pomocą klawiatury.
Dodanie szeregu opcji, pozwalających na korzystanie z tabeli grafiku jak z arkusza Excel !
Zaktualizowanie sekcji edycji pracowników - teraz wszystkie opcje dostępne są pod jednym przyciskiem!
WERSJA 1.19.5 (14.01.2022)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie opcji wprowadzenia bonusu z częścią dziesiętną (dotąd były możliwe tylko wartości całkowite)
Wartość bilansu godzin w Grafiku pracy wyświetlana jest teraz w formacie godzinowym (wcześniej w dziesiętnym)
Dodanie opcji "Eksportuj czas pracy" i "Eksportuj grafik pracy" z sekcji grafiku do systemu Enova. Spytaj nasz Dział Wsparcia, w jaki sposób to aktywować ;)
Dodanie szeregu poprawek dla modułu "Budżet" w sekcji Grafik pracy
WERSJA 1.19.4 (14.01.2022)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie przycisku "Zobacz listę obecności" w tabeli Podsumowanie lokalizacji
Dodanie szeregu poprawek dla modułu tworzenia nowego konta
Dodanie szeregu usprawnień dla modułu generowania grafiku
Dodanie szeregu poprawek wizualnych w sekcji grafik pracy
Dodanie opcji wyświetlania "nieobecności", które nie są oznaczone jako "płatne" w sekcjach Karta pracownika i Wypłaty
Poprawki błędów w systemie:
Naprawienie błędu, który blokował możliwość dodania notatki do dnia w Grafiku pracy
Naprawienie błędu powodującego nieprawidłowe działanie opcji blokowania edycji dostępności do określonej daty
Naprawienie błędu uniemożliwiającego edycje poszczególnych ustawień w sekcji "Ustawienia"
WERSJA 1.19.3 (29.12.2021)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodano opcję "Drag&Drop" i "Drag&Copy" w nowym widoku grafiku pracy
Dodano obsługę skrótów klawiszowych w sekcji "grafik pracy". Po wciśnięciu "spacji" pojawi się lista dostępnych skrótów
fix: Naprawiono błąd, który zablokował możliwość nawigacji po dacie za pomocą strzałek na klawiaturze
WERSJA 1.19.2 (13.12.2021)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Zakres dat wybranych w kalendarzu teraz poprawnie zostaje zachowany podczas przechodzenia pomiędzy sekcjami
Dodano szereg poprawek usprawniających filtrowanie po lokalizacjach, stanowiskach i warunkach zatrudnienia
Wybrane ustawienia filtrów lokalizacji, stanowisk i warunków zatrudnienia są teraz zapisywane pamięci przeglądarki. Użytkownik po przelogowaniu się nie będzie musiał wybierać ich za każdym razem
Dodano opcje wyszukiwania w modalach generowania grafiku oraz ustawiania ról pracownika
Naprawiono błąd uniemożliwiający ręczną edycję czasu przerw pracownika
Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie pracowników nieaktywnych przy dodawaniu wniosku urlopowego w sekcji "Urlopy i delegacje"
Szereg drobnych poprawek dla modułu urlopowego
WERSJA 1.19.1 (07.12.2021)Zaktualizowano widok grafiku pracy! Poprawiona została szybkość działania sekcji oraz wprowadzone zostały poprawki wizualne
Zaktualizowano moduł kalendarza dla wszystkich sekcji
Zaktualizowano moduł "Budżet" w sekcji "Grafik pracy"
Dodano możliwość wyświetlania/edycji "wydarzeń" przy wybranych wielu lokalizacjach
Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie kolorów module "budżet" w grafiku pracy dla świąt oraz weekendów
Naprawiono błąd powodujący nie wyświetlanie zmian w grafiku po wielokrotnym wyborze tego samego okresu czasu w module kalendarza
Szereg drobnych poprawek dla modułu "budżet" w sekcji "grafik pracy"
WERSJA 1.18.6 (03.11.2021)
Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe kopiowanie/wklejanie wielu zmian na raz gdy wybrana jest więcej niż jedna lokalizacja
Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie listy pracowników po odznaczeniu wszystkich lokalizacji w sekcji grafik pracy i ponownym zaznaczeniuSzereg drobnych poprawek dotyczących nowego modułu wybierania lokalizacji
Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie zakładki "Twoje dane", zamiast "Ustawienia lokalizacji" po kliknięciu "Ustawienia" w sekcji "Moja firma->Lokalizacje"
Naprawiono błąd pozwalający na wielokrotne dodanie tego samego profilu pracownika, gdy użytkownik wielokrotnie klikał przycisk "Zapisz"
Naprawiono błąd powodujący nie wyświetlanie symbolu "N" w karcie pracownika dla użytkowników, dla których zostały "zatwierdzone nadgodziny" z poziomu listy obecności
Naprawiono błąd umożliwiający dodanie urlopu na żądanie, nawet gdy limit urlopu na żądanie został wykorzystany
Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie wszystkich urlopów pracownika w "Karcie pracownika" gdy nie ma wybranych żadnych lokalizacji
WERSJA 1.18.5 (13.10.2021)
Dodano możliwość wyboru dowolnej liczby lokalizacji (Dotychczas można było wybrać tylko jedną lub wszystkie)
Naprawiono błąd uniemożliwiający zatwierdzenie wszystkich nadgodzin na raz po usunięciu obecności z już zatwierdzonymi nadgodzinami
Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie listy dostępnych stanowisk przy tworzeniu zmiany, gdy pracownik został usunięty z danego stanowiska
Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie listy obecności dla użytkowników, którym została zablokowana opcja edycji własnych obecności
Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie długości obecności po użyciu opcji grupowej edycji obecności dla przyszłych dat
Naprawiono błąd powodujący nieprawidłową walidację pracowników pracujących 4+ niedziele pod rząd w przypadku gdy taki cykl trwał na przełomie miesiąca
Poprawiono wydajność modułu kalendarza
WERSJA 1.18.4 (08.10.2021)
Dodano nowy moduł "Godzin otwarcia", dzięki któremu wysyłane są notyfikacje w przypadku gdy dana lokalizacja nie ma obecnych pracowników w zaplanowanym czasie. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej szczegółów :)
Dodano zabezpieczenie uniemożliwiające stworzenia profilu (z poziomu konta managerskiego) pracownika bez przypisanej lokalizacji
Dodano informacje na temat dokładnego czasu nieobecności w szczegółach wniosku urlopowego
Naprawiono błąd dla integracji z systemem R2Płatnik, powodujący eksport danych dla wszystkich pracowników, nawet gdy był zaznaczony pojedynczy
Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie elementów "checkbox" w przeglądarce Safari
Naprawiono błąd powodujący niemożliwość zalogowania się dla użytkowników korzystających z elektronicznego systemu płatności wbudowanego przez platformę w przypadku przekroczenia terminu płatności
Naprawiono błąd powodujący nie znikanie "otwartej zmiany" po jej odrzuceniu przez managera
WERSJA 1.18.3 (30.09.2021)
Dodano opcję eksportu dla nowej wersji widoku "Raporty"
Dodano szereg poprawek w sekcji "wypłaty/karta pracownika" dla kont korzystających z opcji "pracowników pomocniczych"
Dodano wskazówki (tooltips) do modułu generowania grafiku
Dodano opcję wprowadzenia "Dodatkowych informacji" przy imporcie danych do Kadromierza
WERSJA 1.18.2 (20.09.2021)
Naprawiono wizualny błąd powodujący ukrywanie dodanych zmian w grafiku po odświeżeniu strony
WERSJA 1.18.1 (15.09.2021)
Dodano opcje w "warunkach zatrudnienia" pracownika, pozwalającą wyłączyć opcję dodawania urlopów przez danego pracownika
Od teraz pracownicy, którzy nie mają określonych limitów urlopowych nie będą wyświetlać się na liście w sekcji "Urlopy i delegacje >>> Widok limitów"
Dodano opcje anulowania wniosków urlopowych dla zgłaszających je pracowników, gdy nie zostały jeszcze zatwierdzone przez managerów
Długość urlopów dodanych dla pracowników jest teraz dynamicznie obliczana na podstawie wymiaru ich etatów
WERSJA 1.17.9 (30.08.2021)
Dodano szereg poprawek interfejsu sekcji "Karta pracownika"
Poprawiono sposób wyświetlania danych w sekcji "Raporty". Teraz brane są pod uwagę ustawienia rozliczeń z sekcji "Wypłaty" oraz "Karta pracownika"
Dodano szereg drobnych poprawek w sekcji "Raporty"
WERSJA 1.17.8 (26.08.2021)
Dodano opcję "Edycja obecności pozostałych" w sekcji "Role"
Poprawiono sposób wyświetlania bloków zmian dla stanowisk o długich nazwach przy eksporcie grafiku pracy do pliku
Naprawiono błąd sprawiający niepoprawnie wyświetlanie tabeli grafiku pracy w eksportowanym pliku PDF (komórki widoczne na dwóch stronach na raz)
WERSJA 1.17.6 (20.08.2021)
🌟 Dodano opcję "Użytkownik może tworzyć wnioski urlopowe dla innych pracowników" w sekcji "Role"
⚙️ Wprowadzono poprawki do modułu "Walidacji Kodeksu Pracy" i poprawiono szybkość działania tej funkcjonalności
⚙️ Przy wprowadzaniu urlopu, teraz domyślnie jest wybrany pojedynczy dzień, zamiast całego tygodnia/miesiąca
🐛 fix: Naprawiono błąd sprawiający pozostawianie danych o urlopach pracownika po usunięciu jego profilu
WERSJA 1.17.5 (12.08.2021)
Dodano opcję "Możliwość akceptacji wniosków urlopowych" oraz "Edytuj lokalizacje pracownika" w sekcji "Role"
Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie w sekcji "Wypłaty" wszystkich pracowników, którzy mają dodane "odbiory nadgodzin", nawet gdy w filtrach nie były zaznaczone ich stanowiska/lokalizacje
Naprawiono błąd powodujący niemożliwość dodania nowego "typu urlopu" bez określania jego limitu w danym przedziale czasowym
WERSJA 1.17.4 (05.08.2021)
Dodano możliwość eksportu danych na temat nieobecności i urlopów przy eksporcie grafiku pracy do pliku
Dodano opcje podglądu mapy i dokładnej lokalizacji w sekcji "Lista obecności" (widok tygodniowy), gdy pracownik rejestruje obecność poza wyznaczonym obszarem
Dodano czytelniejsze komunikaty przy problemach z dodawaniem urlopów do grafiku pracy
Wybrany zakres daty jest teraz zapamiętywany przy przełączaniu pomiędzy sekcjami "Grafik pracy" oraz "Urlopy i delegacje"
Drobne poprawki w sekcji "Grafik pracy"
Naprawiono błąd, powodujący dodawanie zmian (poprzez moduł automatycznego planowania grafiku) w grafiku pracy, pracownikom mającym już zaplanowany urlop danego dnia.
Naprawiono błąd powodujący niepojawianie się "Odbioru nadgodzin" w sytuacji, gdy użytkownik próbował to oznaczyć w dzień, gdy była już dodana i opublikowana zmiana
Naprawiono błąd, powodujący nie pokazywanie żadnych wyników w sekcji "Urlopy i delegacje", po wpisaniu frazy do wyszukania i skasowaniu jej
WERSJA 1.17.3 (30.07.2021)
Dodano możliwość eksportu danych na temat nieobecności/urlopów do systemu Enova
Drobne poprawki w sekcji "Wypłaty" oraz "Grafik pracy"
Naprawiono błąd powodujący niepoprawne wyświetlanie całkowitego czasu przerw, w przypadku, gdy pracownik miał niezakończoną przerwę
Naprawiono błąd powodujący podwójne liczenie godzin wynikających z obecności przy eksportowaniu plik do systemu "R2Płatnik"
WERSJA 1.17.2 (23.07.2021)
Poprawki wizualne sekcji ustawień "Ról"
Dodano opcję ukrycia pracowników bez zaplanowanej zmiany przy eksporcie grafiku pracy do pliku .PDF
Wartość liczby wyświetlanych wyników w sekcji "Urlopy i delegacje" (10/25/50/100) jest teraz zapamiętywana przy przechodzeniu pomiędzy sekcjami.
Naprawiono błąd powodujący brak walidacji pól z danymi przy dodawaniu nowego profilu pracownika
Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie okna edycji zmiany przy próbie edycji "odbioru nadgodzin
Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlania okna opcji generowania grafiku przy użyciu szablonu z dużą ilością stanowisk
WERSJA 1.17.1 (20.07.2021)
Dodano widok tygodniowy listy obecności
Dodano drobne usprawnienia procesu akceptowania nadgodzin
Dodano kolumnę ze statusem obecności pracowników w sekcji "Pulpit"
WERSJA 1.16.3 (19.07.2021)
Dodano opcję importu / eksportu grafiku pracy.
Dodano "Tooltips" (wskazówki wyjaśniające działanie danej opcji) w wielu sekcjach (edycja pracownika, urządzenia, role, urlopy)
Szereg drobnych poprawek, zwiększających wydajność platformy
Naprawiono błąd powodujący problemy z eksportem pliku "XML ENOVA" z sekcji "Wypłaty"
Naprawiono wizualny błąd powodujący, że zmiany w grafiku były wciąż widoczne po użyciu opcji "wyczyść bieżący widok"
Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie cząstkowych nadgodzin "Średnio - tygodniowych" w sekcji "Karta pracownika". Teraz wyświetlają się tylko sumy tych nadgodzin.
Naprawiono błąd powodujący niepoprawne wyświetlanie wartości "Nadgodziny ŚT", po obliczeniu nadgodzin i przełączeniu daty
WERSJA 1.16.2 (08.07.2021)
Dodano szereg pomocnych komunikatów dla kont w czasie okresu próbnego
Poprawiono obliczanie nadgodzin średnio-tygodniowych dla niestandardowych okresów rozliczeniowych
Wizualna aktualizacja modułu "automatycznego planowania grafiku"
Naprawiono moduł kalendarza w "widoku dostępności"
Naprawiono błąd powodujący okazjonalne ukrywanie wniosków urlopowych po przejściu do "widoku szablonów"
Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie nazwisk pracowników po dodaniu im wniosków urlopowych, w sekcji "wypłaty", nawet gdy nie byli przypisani do wybranej lokalizacji
Szereg drobnych poprawek dla "modułu urlopowego"
WERSJA 1.16.1 (24.06.2021)
Odświeżony widok sekcji "Pulpit". Szybsze ładowanie i więcej informacji.
Drobne poprawki wizualne w sekcjach "Grafik pracy" oraz "Wypłaty"
Naprawa eksportu pliku "R2Płatnik z sekcji "Wypłaty"
Raport XLS z wypłat - dodano 3 kolumny z danymi: nieobecność, kod nieobecności, czas trwania nieobecności
WERSJA 1.15.16 (17.06.2021)
Poprawka opcji wyszukiwania w sekcji "Urlopy i delegacje"
Ulepszenie opcji publikowania grafiku dla wybranych filtrów. Teraz grafik będzie publikowany tylko dla widocznych dat i pracowników, którzy wyświetleni są po zastosowaniu filtrów w sekcji "Grafik pracy"
Aktualizacja raportu podstawowego z sekcji "Wypłaty". Rozdzielono kolumny "Imię i nazwisko" oraz "Realizacja/plan" na 4 osobne kolumny + dodanie kolumny "Norma miesięczna"
Naprawa błędu powodującego naliczanie ujemnych nadgodzin, gdy pracownik kończył obecność przed czasem
Naprawa błędu, powodującego możliwość dodania więcej niż jednej zmiany w danym przedziale pracownikom z modułu "otwartych zmian"
Naprawa błędu powodującego nieprawidłową
Poprawka dotycząca nieprawidłowego dziedziczenia uprawnień przy tworzeniu ról
Szereg drobnych poprawek dla modułu "Otwartych zmian"
Naprawiono błąd pojawiający się okazjonalnie, po zalogowaniu się do panelu pracownika na app.kadromierz.pl, w czasie trwania jego obecności
Naprawiono błąd powodujący godzinne przesunięcie przy dodawaniu "odbioru nadgodzin" w grafiku pracy
WERSJA 1.15.15 (10.06.2021)
Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie kolumny "Suma przerw" w sekcji "Lista obecności"
Naprawiono błąd powodujący okazjonalne dublowanie się profilów pracowników, przy ich dodawaniu
Szereg drobnych poprawek wizualnych i technicznych w całej platformie
Aktualizacja integracji z systemem Comarch ERP
Opcje eksportu do pliku z sekcji "wypłaty"/"karta pracownika" są teraz zapamiętywane
Ulepszono modal "Otwartych zmian". Pracownicy są sortowani wg. zadeklarowanych dostępności
Przebudowany "Onboarding" przy zakładaniu nowego konta
Podgląd godzin, z których wynikają nadgodziny pracownia (w sekcji "wypłaty"/"karta pracownika") wyświetla teraz precyzyjny czas
Dodano nową restrykcje w sekcji "Role": "Dodawanie zmian dla pracowników pomocniczych"
WERSJA 1.15.11 (12.05.2021)
Naprawiono błąd powodujący wylogowanie się z aplikacji po próbie edycji lub usunięci notatki dnia w grafiku pracy
Naprawiono błąd uniemożliwiający edycję początkowej godziny obecności pracownika w trakcie jej trwania
Naprawiono błąd w podglądzie szczegółów wniosku urlopowego powodujący wyświetlanie wartości minutowej zamiast godzinowej dla czasu trwania urlopu/nieobecności
Przy dodawaniu lub edycji zmiany w sekcji "Grafik pracy", teraz kursor automatycznie ustawia się w polu "czas"
WERSJA 1.15.8 (22.04.2021)
Przeglądarka Safari] Naprawa błędu uniemożliwiającego edycję dodanej już zmiany w grafiku pracy
Naprawa błędu w "modalu" edycji profilu pracownika w zakładce "Limit urlopów", powodującego problem z wyświetlaniem 3-cyfrowych wartości
Naprawa błędu uniemożliwiającego wprowadzenie godziny początkowej obecności bez godziny końcowej, w sekcji "Lista obecności"
Dodanie opcji grupowej edycji ustawień pracowników oraz lokalizacji.
WERSJA 1.15.7 (14.04.2021)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Aktualizacja stylistyki "modali" (okien, pojawiających się np. przy edycji ustawień profilu pracownika)
Dodanie opcji tworzenia i zapisywania "szablonu elastycznego" do automatycznego planowania grafiku
Dodanie reguły "minimalny czas trwania zmiany" przy generowaniu grafiku na bazie "szablonu elastycznego"
Dodanie opcji tworzenia prognozowanego grafiku na bazie szablonu elastycznego
Aktualizacja palety kolorów dla "Stanowisk" i "Lokalizacji"
WERSJA 1.15.4 (15.02.2021)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie statystyk zaplanowanych zmian do okna dodawania zmiany
Teraz możesz zobaczyć przedział godzinowy, które spowodował powstanie nadgodzin najeżdzając myszką na kolumnę nadgodzin w Karta Pracownika
Ukrycie dla roli Manager zakładki Opcje w Ustawieniach
Dodanie informacji o Urlopach w eksporcie XLS w zakładce Eksporty
Dodanie w panelu Role opcji włączenia/wyłączenia wglądu do widoku Urlopy i delegacje
Dodanie w panelu Role opcji włączenia/wyłączenia wglądu do sekcji Wnioski w widoku Urlopy i delegacje
Dodanie w panelu Role opcji włączenia/wyłączenia wglądu do sekcji Limity w widoku Urlopy i delegacje
Poprawki błędów w systemie:
Poprawione przekierowanie do Open Street Maps w widoku Lista obecności
Poprawione publikowanie zmiany po kliknięciu w "obecność bez zmiany" w widoku Lista obecności
WERSJA 1.15.3 (08.02.2021)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie statystyk zaplanowanych zmian do okna dodawania zmiany
W tabeli z limitami urlopowymi, ujemne limity są zaznaczane na czerwono
Dodanie ostrzeżenia w widoku "Wypłaty" i Karta pracownika" jeśli występuje obecności pracownika w czasie urlopu
Wnioski urlopowe mają teraz różne kolory w zależności o ich statusu
Poprawa design'u opcji odbioru nadgodzin dostosowana do obsługi wniosków urlopów
Dodanie opcji liczenia godzin do urlopu tylko w dniach kiedy występują zmiany
Dodanie możliwości filtrowania usuniętych typów urlopów w widoku limitów
Dodanie możliwości edytowania limitów urlopowych dla systemowych/domyślnych warunków zatrudnienia
Dodanie nowej opcji - "Elastyczny czas pracy", ustawianej w "Warunkach zatrudnienia" pracownika
Blokada edycji usuwania typu urlopu - "Urlop wypoczynkowy"
Poprawki błędów w systemie:
Eksport pliku z sekcji "Wypłaty" - poprawa błędu gdzie eksporty generowały niepoprawne kolumny
Naprawa błędu, powodującego zmianę koloru "otwartej zmiany" przy przenoszeniu jej do konkretnego pracownika
Naprawa błędu, gdzie kalendarz wyświetlał się dla niektórych użytkowników poza widocznych obszarem
Szereg poprawek dotyczących generowania danych w eksportowanych plikach, zawierających urlopy
Naprawa błędu powodującego brak godzin "od/do" przy eksporcie pliku "XLS Comarch" z sekcji "Wypłaty"
Poprawa wyświetlania paska przewijania w sekcji "Wypłaty" dla dużych list pracowników (100+)
Poprawa błędu, powodującego możliwość przypisania większej ilości pracowników niż było ustalone dla "otwartych zmian"
Poprawa błędu powodującego nie wyświetlanie nazwiska użytkownika akceptującego wniosek urlopowy, gdy akceptujący jest administratorem konta
WERSJA 1.15.1 (20.01.2021)
Dodane opcje i zmiany w systemie:
Dodanie do panelu Roli opcji wglądu w zakładkę "Typy urlopów"
Dodanie do panelu Roli opcji wglądu do widoku “Urlopy i delegacje”
Poprawki błędów w systemie:
Naprawa błędu, powodującego wyświetlanie godzin "od/do" dla dostępności
Naprawa błędy powodującego przestawianie kolumn w eksportowanym pliku z sekcji "Wypłaty"
WERSJA 1.15.0 (19.01.2021)
Dodano nowy moduł - "Urlopy i delegacje" - Moduł pozwala na obsługę wniosków urlopowych pracowników.
Zmieniono wygląd okienka Dodaj zmianę
Zmieniono wygląd okienka Dodaj pracownika
Zmieniono wygląd okienka Warunki zatrudnienia